Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla

Skip Navigation Linkskonya-markalarina-odul-yagmuru

Konya markalarına ödül yağmuru

Konya iş dünyası için ‘İnovasyon, Teknoloji ve Finansal Enstrümanlar’ konulu İnteraktif Pazarlama Zirvesi düzenlendi.

Marketing Türkiye’nin önderliğinde, Şekerbank, Şeker Leasing, Şeker Factoring ana sponsorluğunda, Multinet Up, Marketing Toys resmi sponsorluğunda gerçekleşen zirvede inovasyon tartışıldı.Zirvede üretimin, ticaretin ve hizmetin tüm alanlarında KOBİ’lerin yaşadığı sorunlara çözümler konuşuldu. KOBİ’lerin rekabet gücü ile ilgili yol haritasının belirtildiği İnteraktif Pazarlama Zirvesinde, Değişen Ekonomik Koşullarda Yenilikçi ve Alternatif Finansal Çözümler, İşletmeler İçin İşleyen Bir İnovasyon Kültürü Yaratmak, Yeni İş Süreçleri, Yeni Üretim Modelleri, İnternet Reklamcılığında Yeni ve Etkili İş Yapış Biçimleri Nelerdir, Nasıl Kullanmalısınız, Duygusal Pazarlama ve İnsanlaşan Markalar konuları ele alındı.

MARKA MADENİ KONYA

Etkinlikte Marketing Türkiye’nin Akademetre Araştırma ve Stratejik Planlama Şirketiyle birlikte yaptığı Konya İtibar ve Marka Değer Performansı Araştırması’nda şehrin öne çıkan markaları açıklandı. Ayrıca Marketing Türkiye’nin şehrin kanaat önderleriyle birlikte yaptığı ‘Konya’ya Değer Katan Markalar’ değerlendirmesinde şehir ile anılan kurum ve markalar duyuruldu. Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen Ocakoğlu, Konya’nın marka madeni olduğunu belirterek Konya’nın önde gelen marka ve şirket yöneticilerini ödül verdi. Ödül törenin ardından toplu fotoğraf çekinerek zirve sona erdi.​

Multinetli Ol