Akilli Hizmet Çözümlerinin Lideri Multinet Up Çözümleriyle Fark Ve Değer Yaratiyor!
Multinet Up işletmelere bütün ihtiyaçlarını tek bir sistem üzerinden karşılayabilme ve kontrol edebilme imkânı sağlıyor. Tüm ürün ve hizmetlerinde inovasyona odaklanan Multinet Up müşterilerinin hayatlarını kolaylaştıran ve işleri için değer yaratan çözümleriyle dikkat çekiyor.
… 2015, İstanbul. Dünyada ve Türkiye'de, "Akıllı Hizmet Çözümleri" ni kurumsal harcamalar ve maaş dışı ödemeler alanında kullanan ilk şirket olan Multinet Up zengin ürün ve hizmet yelpazesi ile sektördeki liderliğini pekiştiriyor. Multinet Up, Akıllı Hizmet Çözümleri ile şirketlerin öğle yemeği, akaryakıt, konaklama, ayni yardım, kapı geçiş kontrolü ve mesai takibi gibi tüm kurumsal ihtiyaçlarını tek bir kart ile yönetmelerine olanak veriyor. Kurumsal harcamalar için ödeme, denetleme, güvenlik ve muhasebeleştirme kolaylığı sağlıyor.
Multinet Up’ın en çok tercih edilen ürün ve hizmetleri şu şekilde.
Restonet ile firmalar çalışanlarına sağladığı yemek ödeneklerini Multinet kartları üzerinden, Multinet’in sunduğu değer yaratan çözümler, avantajlar ve kullanım kolaylıklarıyla kullandırabiliyor, denetleyebiliyor ve muhasebeleştirebiliyor. Bu hizmet şirket ortamında yemek hizmeti vermenin zorlukları ve bu işe yönelik personel ve ekipman maliyetleri ortadan kalkıyor.
Bunun yanı sıra %89 oranında vergi avantajı sağlaması; yükleme, kayıp/çalıntı kart bloke işlemleri, fatura detayları gibi konularda 7/24 güvenli işlem yapabilme kolaylığı sunması; kişisel güvenlik için kart şifre uygulaması imkânı; kayıp ve çalınma hallerinde yeni üretilecek karta bakiye aktarımı olanağı vermesi gibi özellikler büyük kolaylık sağlıyor. Restonet aynı zamanda bakiye ve harcama bilgilerinin takibini ve böylece günlük harcama limiti belirlenmesini de mümkün kılıyor.
Petronet, firmaların araç ve diğer yakıt harcamalarını yaygın yakıt istasyonları ağı ve akıllı hizmet çözümlerinin sağladığı kullanım ve kontrol kolaylıklarıyla gerçekleştirmelerini ve tüm süreci yönetmelerine olanak veriyor.
Otelnet firmaların iş için seyahat eden personellerinin konaklama harcamalarını yönetmelerine yardımcı oluyor. Gider yönetim sistemi ve özel fiyatlarla konaklama olanakları sağlıyor. Otelnet ile şirket personelinin konaklama ve ekstra ödemeleri ile personelin diğer tüm konaklama bilgileri dijital ortama taşınabiliyor. Böylece firmalar bu harcamalar hakkında detaylı raporlar alıyorlar. Otelnet kullanıcıları Türkiye’nin her yerinde bulunan 600’den fazla üye otelde Multinet Up’a özel fiyatlarla konaklama yapıyor. Otel çıkışlarında ödemeler Multinet kartları ile Multinet web sitesi üzerinde otel yetkilisi tarafından gerçekleştiriliyor. Çalışanlar masraf fişi doldurmaktan, firmalar ise bu harcamaları tek tek muhasebe etmekten kurtulmuş oluyor.
Giftcard çalışan ödüllendirme ve yardımlarını ve ekip teşviklerini; vergi avantajlarından da faydalanarak yerine getirmeye yarayan, Türkiye’nin ilk hediye kart sistemidir. Firmalar giyim ve gıda yardımını, prim, ya da diğer maaş harici ek ödemelerini, bu kartlar aracılığıyla çalışanlarına ve ekiplerine ulaştırıyor. Yapılan ödemeler kolayca raporlanıyor. Bu hizmet kapsamında firma çalışanları ve firmaya bağlı ekipler kendilerine iletilen miktarı özgürce, birçok seçkin marka arasından alışveriş imkânı ile değerlendiriyor.
Personel ve ekip motivasyonunu artıran, aynı zamanda bütçe yönetimini kolaylaştıran Giftcard, personel ayni yardımlarında SGK işçi ve işveren primleri muafiyeti; personel dışı ödüllendirmelerde ise yapılan ödeme tutarının tamamının gider olarak kaydedilmesi ve KDV indirimi yapılabilmesi gibi olanaklar sağlıyor.
Passnet personel takip sistemi kurumların personel giriş-çıkışlarını akıllı hizmet çözümlerini kullanarak gerçekleştirmesine imkân tanıyor. Passnet sistemi, kurum çalışanlarının şirkete giriş-çıkış ve mesai kontrolünün takibini mümkün kılarak bu konuda kontrol ve raporlama olanağı sunuyor. Uygulanan sistem sayesinde mesai saatleri ve ilgili bölümlere giriş yetkileri kesin çizgilerle belirlenebiliyor.
Okulnet akıllı kart hizmeti ile eğitim kurumu içerisindeki güvenlik, kimlik tanıma, doğrulama ve ödeme işlemleri tek kart üzerinde toplanıyor. Kurum ana girişlerinde, içerideki tüm geçiş noktalarında ve otoparklarda kuruma özel hazırlanan kartlar ile kontrollü geçiş yapılmasına, bu sayede tam güvenlik sağlanmasına imkân veriyor. Aynı zamanda kart kullanıcıları ekonomik avantajlara ve ödeme kolaylığına sahip oluyorlar. Kartlar Multinet Up’ın 26.000'e yakın restoran, kafe ve market gibi üye noktalarında kullanılıyor.
MultiAvantaj Business satınalma süreçlerinde kurumların iş yükünü hafifletecek teklifleri bir araya getiriyor ve sektöründe lider firmalarla toplu alım gücü avantajlarını Multinet Up üye kurumlarına sağlıyor. MultiAvantaj Business, üyelerinin pazarlıkta zorlandığı, genel giderler içerisinde gözden kaçırdığı, uzmanlığının bulunmadığı tedarik kalemlerinde maliyet avantajı içeren kalıcı ve gerçek teklifler sunuyor. Kurumlar ihtiyaç duydukları birçok ürün ve kurumsal hizmeti indirimli fiyatlar ve uygun şartlarla temin edebiliyor ve böylece rekabet güçlerini artırıyorlar.
Şirketinizin ihtiyacına uygun çözümlerimizden faydalanmak için tıklayın
Teklif İste