Ağustos 2015'te, Kurumsal Seyahat Yöneticileri Derneği (ACTE) tarafından 350'den fazla kurumsal seyahat yöneticisi ile yapılan anket sonucuna göre, bu yöneticilerin %72'sinin seyahat politikasına olan uyum beklentilerinin tam olarak gerçekleşmediği sonucu ortaya çıkmıştır. Seyahat politikasına uyumun, işletmelerin tasarruf etmesinin ve seyahat edecek çalışanların güvenliğinin sağlanmasının anahtarı olduğunu göz önünde bulundurduğumuzda, bu politikalara uyumu artırmak için çeşitli stratejiler düşünmenin gerekliliği ortaya çıkmaktadır.
Günümüzde e-ticaret alanında rekabetin her geçen gün artış gösterdiği söylenebilir. Bu nedenle firmalar, müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmak için farklı yöntemlere başvurmaktadır. Bu yöntemlerin başında da lojistik süreçlerin optimizasyonu gelir. E-Ticaret firmaları için lojistik süreçleri geliştirmenin en etkili yollarından biri, avantajlı kargo anlaşmaları yapmaktır.
Catering firması seçimi, organizasyon başarısı ve misafirlerin memnuniyeti açısından kritik bir adımdır. İyi bir catering hizmeti, lezzetli yiyeceklerin yanı sıra profesyonel hizmet, kaliteli sunum ve özenli detayları da içermelidir. Tabii doğru bir firma seçmek, zaman alıcı ve karmaşık bir süreç hâline dönüşebilir. İster bir iş etkinliği ister düğün, toplantı veya özel bir davet olsun doğru catering firması seçimi etkinliğinizin başarısını belirleyebilir.
Loyalty; bağlılık, birlik ve sadakat gibi anlamlara karşılık gelen İngilizce bir kelimedir. Bahsi geçen aidiyet duygusu bireyi başka bir kişiye, kültüre, kuruma ve hatta ürün satın aldığı markaya bağlayabilir. Müşteri sadakati, marka ile hedef kitle arasında süregelen duygusal ilişkiyi ifade eden bir kavramdır.