notification-announcements

Duyurular

 

İnovasyon & Girişimcilik

Teknolojik ve sektörel gelişmeler, şirketlerin gereksinimlerini ve organizasyonel süreçlerini doğrudan etkiler. Hedeflerini gerçekleştirmek ve başarısını sürdürmek isteyen şirketlerin  bu gelişmeleri takip ederek ürün, hizmet, üretim ve yönetim süreçlerini iyileştirecek çözümlerle sürekli uyum sağlaması gerekir. Bu nedenle, şirketler stratejilerine uygun yenilikçi çözümler için inovasyona ihtiyaç duyar. Girişimcilik ise inovasyona dayalı bir faaliyet olarak ortaya çıkar ve inovasyon sürecini yönlendirir. Bu nedenle, inovasyon ve girişimcilik birbirini tamamlayan iki olgudur.

 

İnovasyon, şirketler için sürdürülebilir bir büyüme ve gelişme sağlayan süreçtir. İnovasyon, şirketinizin kültüründen çalışanlarınızın performansına kadar pek çok etken ile bağlantılıdır. Şirketinizin inovasyon faaliyetlerini başarılı bir şekilde yürütebilmeniz için öncelikle inovasyonu teşvik eden bir kurum kültürü oluşturmanız gerekir. Böyle bir kültüre sahip olarak şirketinizin ihtiyaçlarına yönelik inovatif çözümleri belirleme, benimseme, uygulama ve değerlendirme süreçlerini daha etkili bir şekilde sürdürebilirsiniz.

 

Girişimcilik için inovasyona olduğu kadar belirli süreçlere yönelik bilgiye de ihtiyaç duyulur. Öncelikle, girişiminizi başlatıp sürdürebileceğiniz limited şirket, anonim şirket gibi belirli bir şirket modeli belirlemeniz gerekir. Ancak, başarılı bir girişim için yalnızca uygun bir şirket modeli belirlemek yeterli değildir. Şirketinizin insan kaynakları, vergi ve muhasebe gibi süreçlerini de etkili bir şekilde sürdürmeniz girişiminizin başarısı için büyük bir öneme sahiptir.

 

İnovasyon ve Girişimcilik İpuçları Multinet Blog’ta!

İnovasyon ve girişimcilik süreçlerine yönelik gelişmeler hakkındaki güncel bilgilere sahip olarak şirketinizin ihtiyaç ve hedefleri için yenilikçi çözümleri daha hızlı bir şekilde uygulayabilirsiniz. İşletmenizin farklı süreçlerine katkı sağlayacak inovasyon ve girişimcilik süreçlerine ilişkin güncel ve pratik bilgiler için Multinet Blog’u ziyaret edebilirsiniz. Bu sayede, hem şirketiniz hem de çalışanlarınız için pek çok avantaj sunan Multinet Up çözümlerini de keşfedebilirsiniz.

İştirak Türleri Nelerdir

İştirak Nedir ve Türleri Nelerdir?

Birliktelik, paydaşlık, ortak oluş anlamına gelen iştirak sözcüğü, ticari terimlerde de oldukça popülerdir. İlgili kavram, sermayelerinde payları bulunan şirketleri ifade etmek için kullanılır. Yatırım için şirketlere ideal çözümler sunan ortaklık, pay oranına göre farklı türlere de sahiptir. Söz konusu terimi tüm detaylarıyla öğrenebilmek adına sizin için hazırladığımız bu yazıyı okuyabilirsiniz.

İnovasyon & Girişimcilik 5 Dakika Okuma
10 Kârlı İş Fikri

Kendi İşini Kurmak İsteyenler İçin 10 Kârlı İş Fikri

Girişimcilik, şüphesiz son dönemlerde sıkça bahsedilen konuların başında gelir.

İnovasyon & Girişimcilik 5 Dakika Okuma
Bulut Bilişim Nedir?

Bulut Bilişim Nedir, Kimler Kullanır?

Hızla gelişen dijitalleşme, iş dünyasında yeni bir dönem başlattı. Bu süreçte işletmelerin finansal ve operasyonel süreçleri dönüşüme uğradı.

İnovasyon & Girişimcilik 7 Dakika Okuma
Siber Güvenlik Nedir

İşletmeler için Siber Güvenlik: Neden Önemli, Nasıl Sağlanır?

Günümüzde işletmelerin büyümek ve varlıklarını sürdürebilmek için dijital dünyada yer almaları âdeta zorunludur. Dijital dünya, işletmelere birçok fayda sağlasa da tıpkı fiziksel ortam gibi güvenlik tehditlerine açıktır.

İnovasyon & Girişimcilik 8 Dakika Okuma
ERP Nedir?

ERP (Kurumsal Kaynak Planlama) Nedir?

İş dünyasında rekabet avantajı sağlamak ve kaynakları etkin bir şekilde kullanmak, şirketlerin en büyük önceliklerinden biridir. İşte bu noktada ERP sistemi devreye girer. En basit deyimiyle ERP sistemi, işletmelerin verimliliğini artırmayı, maliyetleri düşürmeyi ve karar alma süreçlerini hızlandırmayı sağlar. Multinet Up olarak işletmenizin ihtiyaç duyduğu çözümleri sunma konusunda sizlere rehberlik etmeye hazırız. Gelin, kurumsal kaynak planlamasına yakından göz atalım.

İnovasyon & Girişimcilik 5 Dakika Okuma
Dropshipping Nedir?

Dropshipping (Stoksuz E-Ticaret) Nedir, Nasıl Yapılır?

E-Ticaretin giderek benimsendiği çağımızda, iş yapma biçiminin de kökten değiştiğini söylemek mümkündür. İnternetin sunduğu olanaklar, artık işletmelere fiziksel bir mağaza olmadan veya büyük miktarlarda envanter tutmadan ürünlerini tüketicilerine ulaştırabilme imkânı sunar. Stoksuz e-ticaret anlamına gelen dropshipping de bu değişimde önemli bir rol oynar.

İnovasyon & Girişimcilik 8 Dakika Okuma
Google My Business Nedir?

Google Benim İşletmem (GMB) Nedir?

Günümüzde işletmeler için dijital görünürlük çok büyük önem taşır. Google Benim İşletmem yani GMB (Google My Business), dijital dünyada şirketinizin görünürlüğünü sağlamanız için bir gerekliliktir. Bu yazımızı okuyarak işletmenizin dijital platformda yerini sağlamlaştıracak önemli bir araç olan Google İşletme Hesabı hakkında değerli bilgiler edinebilirsiniz. Bu sayede işletmenizi Google’da daha görünür kılmanız ve potansiyel müşterilere ulaşmanız mümkün hâle gelir.

İnovasyon & Girişimcilik 5 Dakika Okuma
E-Ticaret Kargo Anlaşması Nasıl Yapılır?

E-Ticaret Firmaları İçin Kargo Anlaşması Nasıl Yapılır?

Günümüzde e-ticaret alanında rekabetin her geçen gün artış gösterdiği söylenebilir. Bu nedenle firmalar, müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmak için farklı yöntemlere başvurmaktadır. Bu yöntemlerin başında da lojistik süreçlerin optimizasyonu gelir. E-Ticaret firmaları için lojistik süreçleri geliştirmenin en etkili yollarından biri, avantajlı kargo anlaşmaları yapmaktır.

İnovasyon & Girişimcilik 5 Dakika Okuma
Abone ol İnovasyon & Girişimcilik