Hizmet sağlayıcılar, SMS ve e-posta gibi yöntemler aracılığıyla müşterileriyle iletişime geçer. Gerçek ve tüzel kişilerin ticari faaliyetleri kapsamında gönderdiği bu mesajlara elektronik ileti denir. Ticari elektronik iletiler, sadece alıcıların onay vermesi durumunda gönderilir. Bu iletilerin tek bir sistem üzerinden yönetildiği bilinenler arasındadır. İleti Yönetim Sistemi (İYS) olarak adlandırılan ulusal veri tabanına dair ayrıntıları bu yazıdan öğrenebilirsiniz.
Veri, araştırmalar sonucunda elde edilen bilgiler bütünü anlamına gelir. Sonuca ulaşmada ya da belirlenen amaca doğru giden yolda toplanan veriler, ilişkiler bütününü oluşturur. Kurumsal süreçte verileri doğru şekilde toplamanız ve bunları gerekli yerde kullanmanız ulaşmak istediğiniz başarıya ulaşmanın net adımları arasındadır. Analizlerinizi veriler aracılığıyla yapabileceğiniz için bu kavram iş yaşantısında son derece önemlidir.
Ticaretin uluslararası boyuta ulaşmasıyla özellikle lojistik süreçte önemli bir kavram olan navlun, sıklıkla araştırılan konular arasındadır. Ürünlerin ulaştırılmasını sağlamak için son derece önemli olan lojistik süreci, başlı başına bir maliyet kalemidir. Tedarik zincirindeki yadsınamaz rolüyle nakliye işlemleri, pek çok sürecin doğru şekilde yönetilmesini gerektirir. Kara, hava ve deniz yolu araçlarıyla gerçekleştirilecek bu nakliye işlemlerinin olması gerektiği gibi yapılabilmesi için kimi hizmet bedelleri gereklidir.
Yapay zekâ, gelişmiş teknolojiyle insan gücüne ihtiyaç duyulan, uzun sürede yapılan işlemleri hızlı şekilde yapmaya yardım eder. Yeni girdilere uyum sağlaması ve deneyimlerden öğrenmesi sayesinde yapay zekâyı pek çok alanda tercih edebilirsiniz. Tedarik zincirinden müşteri hizmetlerine kadar birçok alanda yapay zekâyı kullanabilirsiniz. En basit hâliyle insan zekâsını taklit etme olarak tanımlayabileceğimiz bu hizmet, girdiğiniz parametreler doğrultusunda hareket eder. Bu süreç, hızlı sonuçlar verdiği için işletmenizde yeni bir dönem yaşamanızı sağlar.