İşyerinde yemek ihtiyacının karşılanması hem çalışanlar hem de işletmeler için her zaman önemli bir konu olmuştur. Yeni bir işe başlarken yemeğin işyeri tarafından karşılanıp karşılanmaması durumu işi kabul ederken bile dikkat edilen konuların başında gelmektedir. Diğer taraftan yemek giderlerinin işletme tarafından nakdi olarak ödemesinin yapılması işletmeler için muhasebe anlamında hem zaman konusunda dezavantaj sağlarken hem de vergi yüküyle karşılaşmaları anlamına gelmektedir.
Günümüz iş dünyasında sağlıklı ve sürdürülebilir adımlar atmak için işveren ve işçi arasındaki dengeyi sağlamak, oldukça önemlidir. İşçiyi ve işvereni kapsayan birçok konu bulunsa da en önemlilerinden biri, toplu iş sözleşmesidir. İş hukukuna ve işçi kanununa uygunluk için elzem bir anlaşma olan bu toplu sözleşme hakkında bütün merak ettiklerinizi yazımızın devamında bulabilirsiniz.