Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla

Skip Navigation Linksyemek-kartlarinda-mobil-odeme-revacta

​​

Rakiplerimizin bazılarında kağıt çek kullanımı olsa da yaygın bir uygulama değil" - "Multinet Up bugün iş ortaklarının yemek giderlerinden akaryakıt ihtiyaçlarına, araç kiralamadan hediye kartına, uçak biletinden kargo ihtiyacına kadar hazırlanmış çözümler sunuyor" - "2017 sonu için hedefimiz 2 milyon kullanıcıyı geçmek, üye iş yeri sayımızı 36 binlere çıkarmaktır"

İSTANBUL (AA) - MUSAB TURAN - Multinet Up Üst Yöneticisi (CEO) Demirhan Şener, çeklerin yerini yemek kartlarının aldığını belirterek, "Multinet Up olarak sektöre girdiğimiz 1999 yılından bu yana çipli kart kullanıyoruz. Rakiplerimizin bazılarında kağıt çek kullanımı olsa da yaygın bir uygulama değil. Hatta Multinet Up olarak kartsız ödemeyi başlattık." dedi.

Şener AA muhabirine yemek kartları ve mobil ödeme sistemlerine ilişkin açıklamada bulundu.

Türkiye'de finansal teknolojilerin geliştiğini belirten Şener, Türkiye'nin özellikle ödeme sistemleri alanında teknoloji ihraç eden bir teknoloji merkezi olarak konumlandığını kaydetti.

Türkiye pazarında yemek çeklerinden daha çok kart kullanımı ağırlıklı olduğunu aktaran Şener, "Multinet Up olarak sektöre girdiğimiz 1999 yılından bu yana çipli kart kullanıyoruz. Rakiplerimizin bazılarında kağıt çek kullanımı olsa da yaygın bir uygulama değil. Hatta Multinet Up olarak yeni nesil mobil uygulamamız MultiPay üzerinden temassız ödeme sonrası Karekod üzerinden ödeme seçeneği sunan kartsız ödemeyi başlattık. Kart kullanıcısı tarafında trend mobil ödeme tarafına doğru kayıyor." diye konuştu.

- "2 Milyona yakın kart kullanıcımız bulunuyor"

Şener, Fransız Up Group'un Türkiye'deki yatırımı olan Multinet Up'ın güçlü teknolojik altyapısı ile Türkiye genelinde 81 ilde ve ilçelerinde restoran, market, otel, per​akende mağazaları, oto yıkama ve akaryakıt istasyonlarını kapsayan üye iş yerlerinde hizmet sunduğunu söyledi.

Halen 35 bin üye iş yerinin, aralarında kamu ve özel sektör şirketlerinin bulunduğu 21 bin kurumsal müşterileri olduğunu aktaran Şener, "Toplam 2 milyona yaklaşan kart kullanıcımız bulunuyor. Her yıl düzenli ve istikrarlı olarak pazarın üstünde bir büyüme elde ediyoruz." bilgilerini verdi.


- " MultiPay ile kullanıcılara ve sektöre fayda sağlıyoruz."


Multinet Up olarak hem sektör hem de tüketici trendlerini yakından takip ettiklerini anlatan Şener, "Yaptığımız her işte müşteri deneyimine odaklanıyor ve işin sadece ödeme adımında değil tüm alışveriş deneyimine dokunan hizmetler üretmeye çalışıyoruz. Sunduğumuz marka iş birlikleri, kampanyalar ve geliştirdiğimiz yeni nesil mobil cüzdanımız MultiPay ile kullanıcılara ve sektöre fayda sağlıyoruz." yorumunu yaptı.

Multinet Up'ın 18 yıllık faaliyet geçmişine bakınca şirketin kelimenin tam anlamıyla bir "finansal teknoloji" şirketine dönüştüğünü belirten Şener, "Dönüşüm yıllar itibarıyla hızlanan teknolojik yatırımlarımız ve kurum içi girişimciliği özendirmemiz uyguladığımız stratejilerle hızlandı. Biz teknoloji üretiyoruz ve ürettiğimiz teknolojiyi paydaşlarımıza avantajlı ve hayatı kolaylaştıran çözümler sunmak üzere kullanıyoruz." ifadelerini kullandı.


- "Kurumların her türlü ihtiyaçlarına yanıt veren çözümler geliştiriyoruz"

Yemek kartları alanında sektörün hızla dijitalleştiğini anlatan Şener, şunları kaydetti:

"Konu artık sadece çalışanların yemek ihtiyaçlarının karşılanması olmaktan çıkıyor. Bu sektörde kurumların her türlü ihtiyaçlarına yanıt veren çözümler geliştiriliyoruz. Bu konuda şirketimizden örnek vermek isterim.

Multinet Up bugün iş ortaklarının yemek giderlerinden akaryakıt ihtiyaçlarına, araç kiralamadan hediye kartına, uçak biletinden kargo ihtiyacına ve kurumsal yolculuklara kadar tüm gereksinimleri için tam onların ihtiyaçlarını giderecek şekilde hazırlanmış çözümler sunuyor.

Dört ana eksende odaklanan çözümlerimiz arasında Şirket Çalışan Çözümleri, Şirket Araç Çözümleri, Kurumsal Seyahat Çözümleri ile Tedarik ve Toplu Satınalma Çözümleri bulunuyor."

- "KOBİ segmentinde büyümek istiyoruz"

Şener, girişimcilik ruhunun Multinet Up çatısı altında barındıkları 7 iştirak şirkette net bir şekilde ortaya çıktığını belirterek, kendi iş kollarıyla ilgili ve kendi alanında fark yaratan çözümler geliştiren şirketlere yatırım yaptıklarını söyledi.

Şener sözlerini şöyle tamamladı:


"e-para alanında çalışan ve Türkiye'nin ilk ön ödemeli kartı olan ininal; gittigidiyor tecrübesi ile ortaya çıkan ve Multinet Up ailesine katılan ödeme kuruluşu iPara; yemek kartı üzerinde çalışan ilk sadakat programı olan ve 4 bin restorana, 400 bin kullanıcıya erişen Parantez; ortak satınalma alanında çalışan ve üyelerimize satın alma gücü katan OSAP şirketlerimiz sayılabilir.

İştiraklerimizle birlikte bugüne dek bir takım ruhu içinde çalışarak ortaya koyduğumuz performans, planlarımızı hayata geçirme gücüne sahip olduğumuza dair önemli bir gösterge oluşturuyor. 2017 sonu için hedefimiz 2 milyon kullanıcıyı geçmek. Üye iş yeri sayımızı 36 binlere çıkarmaktır. Bunun yanı sıra, Anadolu'nun ekonomik açıdan dinamik, hızlı büyüyen kentlerinde kurumsal müşteri sayımızı artırmak ve KOBİ segmentinde büyümek istiyoruz."

Multinetli Ol