notification-announcements

Duyurular

 

​MultiFlex Sıkça Sorulan Sorular

Multinet Up hakkında sıkça sorulan soruları inceleyin ve daha fazlasını öğrenin.

 

Firmanızın tanımladığı telefon numarası ile uygulamaya giriş yaptığınızdan emin olun. Doğru telefon numarası ile giriş yapmanıza rağmen uygulamayı açamıyorsanız firma yetkiliniz ile görüşerek telefon numaranızın sisteme doğru girildiğini kontrol edin. Daha sonra tekrar uygulamaya girmeyi deneyin.

Telefon numaranızı doğru girdiğinize emin olun. Eğer telefon numaranız doğruysa telefon doğrulama adımında kodu tekrar gönder butonuna basmalısınız. Kod hala gelmediyse uygulamayı silip tekrar yüklemenizi öneririz. Sorun devam ederse bizimle musterihizmetleri@multinet.com.tr adresinden veya 444 87 36 üzerinden irtibata geçebilirsiniz.

Kartlarınızı uygulamadan dönüştürerek firmanızdan temin ettiyseniz, bakiyenizi kullanabilirsiniz. Uygulamaya tanımlı telefon numaranızı kullanmaya devam ediyorsanız, dijital kodlarınızı uygulama içerisinden görüntüleyebilir ve kullanabilirsiniz. Uygulamaya tanımlı telefon numarasının değişmesi halinde uygulama içindeki dijital kodların not edebilir ve bakiyenizi kullanmaya devam edebilirsiniz.

Tanımlamalar firmanız tarafından yapılır. Bu nedenle de değişiklikler için firma yetkiliniz ile iletişime geçmeniz gerekir.

Uygulamada seçim yapabileceğiniz markalar, firmanız tarafından belirlenir. Bir sonraki hediye döneminde farklı markaları seçebilmeniz için firma yetkiliniz ile görüşmeniz gerekir.

Firma yetkiliniz ile görüşmelisiniz.

  • Müşteri hizmetlerine ulaşarak ilgili çalışanın; ad, soyad, cep telefonu bilgileri iletilmeli ve sisteme erişim engellenmelidir. Ancak çalışana işten ayrılmadan önce hediye kodları/kartları teslim edildiyse, çalışan bu kod ve kartları kullanabilir.
  • Ayrılan kullanıcı şirket telefonu kullanıyor ise telefonu yeni bir çalışana vermeden önce mutlaka müşteri hizmetlerine ulaşarak cep telefonunun yeni sahibinin ad ve soyad bilgileri iletilmelidir. Bu sayede müşteri hizmetlerimiz ilgili telefon numarasına ait kullanıcı kaydını günceller ve yeni bir hesap oluşturur.

Uygulamanıza tanımlanmış her markanın kodu, ilgili markanın belirlediği kurallara göre çalışır. İlgili ürünün detay sayfasından seçtiğiniz markanın dijital kod kullanım koşullarına ulaşabilirsiniz. İhtiyaç duyduğunuz ek bilgilendirmeler içinse bizimle musterihizmetleri@multinet.com.tr adresinden veya 444 87 36 üzerinden irtibata geçebilirsiniz.

MultiPay uygulamamızı App Store veya GooglePlay üzerinden indirdikten sonra “Hesap Oluştur” seçeneğiyle kayıt olabilirsiniz. Ad ve soyad bilgilerinizi nüfus cüzdanında kayıtlı olduğu şekilde Türkçe karakterler ile girmeniz gerekir. Üyelik tamamlandıktan sonra  “Kart Ekle” butonu ile tarafınıza iletilen kart bilgilerinizi ekleyebilirsiniz. “Online Ödemeye Aç” butonu ile “Online Ödeme Ayarı” bölümünden istenilen bilgileri girmeli ve “Ödeme Yap” butonu ile cüzdan seçimi yapmalısınız. İşlemleri tamamladıktan sonra QR ile Ödeme yapmaya başlayabilirsiniz.

Seçmiş olduğun dijital kodlara uygulama içerisinde yer alan “ÜRÜNLERİM” sayfasından ulaşabilirsiniz. Kartlı kullanım seçimi yaptıysanız, firma yetkiliniz aracılığı ile kartınızı teslim alabilirsiniz.

Ürünlerin kullanım süresi genellikle 1 yıldır. Ancak markaların dijital kod ve hediye kartı ile ilgili özel kuralları olabilir. Bu nedenle ürünlerin son kullanma tarihlerini uygulama içerisinden görüntülemeniz gerekir.

Seçimleriniz onay butonuna basana kadar tamamlanmaz. Seçimlerinizi onaylayana kadar her türlü değişikliği yapabilirsiniz. Seçimleri onayladıktan sonra herhangi bir değişiklik yapamazsınız. Çünkü seçim tamamlandığı andan itibaren sizin için özel olarak siparişiniz oluşturulmaya başlar.

Geri sayım sayacı bitene kadar size tanımlanan markalar üzerinden seçim yaparak bakiyenizi dönüştürmeniz gerekmektedir. Süre bittiğinde veya organizasyonunuzdaki diğer kişilerin tamamı seçimlerini onayladığında sistem otomatik kapanmaktadır. Bu süre içerisinde seçimlerinizi tamamlamamanız halinde, seçim yapılmamış bakiyeniz firmanızın daha önceden belirlediği bir ürüne dönüşmektedir. İlgili ürün bilgisi seçim için kalan süre yanında bulunan “i” butonu üzerinde ve telefonunuza gelen ilk SMS içeriğinde yer almaktadır. Daha fazla bilgi için firmanız ile görüşebilirsiniz.

Firmanız ile yapılan anlaşma koşulları kapsamında seçiminiz için bir süre sınırlaması verilmemiş olabilir. Bu durumda dilediğiniz zaman bakiyenizi istediğiniz ürüne dönüştürebilirsiniz.

Seçimlerinizi henüz onaylamadıysanız, değiştirmek istediğiniz ilgili ürünü sola kaydırarak “Değiştirme” ve “Silme” butonlarına ulaşabilirsiniz. Bu şekilde seçimlerinizi değiştirebilirsiniz. Eğer seçimlerinizi onayla tuşuna basarak onaladıysanız, bu işlemden sonra ürünler hazırlanmaya başlandığı için değişiklik yapılamaz.

Her markanın dijital kodu veya hediye kartı, ilgili markanın belirlediği kurallara göre çalışır. İlgili ürünün detay sayfasından markanın ürününe ait kullanım koşullarına ulaşabilirsiniz. İhtiyaç duyduğunuz ek bilgilendirmeler içinse bizimle musterihizmetleri@multinet.com.tr adresinden veya 444 87 36 üzerinden irtibata geçebilirsiniz.

Dijital kod ve hediye kartının kullanım koşulları, markaların belirlediği kurallara göre değişiklik gösterebilir. Bu nedenle de kullanılacak ürünün detay sayfasını kontrol edip kullanım koşullarına ulaşmanız gerekmektedir. İhtiyaç duyduğunuz ek bilgilendirmeler içinse bizimle musterihizmetleri@multinet.com.tr adresinden veya 444 87 36 üzerinden irtibata geçebilirsiniz.

Markaların dijital kod veya hediye kartı kullanım koşulları değişiklik gösterebilir. Markalar tarafından belirlenen kuralları öğrenmek için ilgili ürünün detay sayfasını ziyaret edebilir ve kullanım koşullarını öğrenebilirsiniz. İhtiyaç duyduğunuz ek bilgilendirmeler içinse bizimle musterihizmetleri@multinet.com.tr adresinden veya 444 87 36 üzerinden irtibata geçebilirsiniz.