İş seyahatleriniz ile ilgili tüm süreçleri MultiTravel Portal üzerinden yönetebilirsiniz. Portalda işlem yapabilmeniz için kullanıcı adı ve şifreniz ile giriş yapmanız yeterlidir.

MultiTravel Portal’a girip karşınıza çıkan ekranda “Şifremi Unuttum” butonuna tıklayabilir ve tanımlı kullanıcı adınızı girerek yeni şifre belirleme sürecini başlatabilirsiniz. E-posta adresinize gelecek link üzerinden yeni şifrenizi belirleyebilir ve kurumsal seyahat işlemlerinize kaldığınız yerden devam edebilirsiniz. 

MultiTravel Portal’a giriş sağlayarak açılan sayfadan “Otel” sekmesini tıkladıktan sonra ‘’Nereye Gidiyorsunuz?’’ alanına gitmek istediğiniz lokasyonu yazmanız gerekir. Lokasyon ve oteli belirledikten sonra tarih ve oda bilgilerini doldurup “Otelleri Ara” butonuna tıklamalısınız. Karşınıza çıkan otel seçenekleri arasından seyahatiniz için uygun olan odayı seçip rezervasyonunuzu oluşturabilirsiniz. 

MultiTravel Portal’a giriş sağlayarak açılan sayfadan “Otel” sekmesini tıkladıktan sonra ‘’Nereye Gidiyorsunuz?’’ alanına gidilecek lokasyonu yazmanız gerekir. Lokasyon ve oteli belirledikten sonra tarih ve oda bilgilerini doldurmalısınız. Yani, kendiniz için rezervasyon oluşturuyormuş gibi ilerledikten sonra “Misafir seçiniz” alanına tıklamalısınız. Misafir seçimi yapıldıktan sonra “Otelleri Ara” butonuna tıklamanız gerekir. Karşınıza çıkan otel seçenekleri arasından seyahate uygun olan odayı seçip rezervasyon oluşturabilirsiniz.  Bu işlem için yetkilendirme yapılması gerekmektedir.

MultiTravel Portal’a giriş yapıp sağ üst köşede yer alan “Profilim” ekranına tıklamalısınız. Daha sonra açılan ekranda sol tarafta yer alan seçeneklerden “Otel Rezervasyonlarım” alanını seçmelisiniz. Buradan iptal etmek istediğiniz rezervasyonu seçmelisiniz. Açılan ekrandan iptal etmek istediğiniz odayı seçmeli ve ‘’İptal’’ butonuna basmalısınız. Bu işlemi rezervasyon günü 12.00'ye kadar yapabilirsiniz.

Otel rezervasyonunuzu check-in tarihinizde öğlen saat 12.00'ye kadar iptal edebilirsiniz. 12.00 'den sonra yapılacak iptal işlemler için otelden onay alınması gerekmektedir.

Mevcut rezervasyonunuzu check-in’den önce iptal edebilir ve yeni rezervasyon oluşturabilirsiniz.

Konaklama politikanızı; genel, grup bazlı, departman ve/veya çalışan düzeyinde MultiTravel Portal’ı üzerinden yönetebilirsiniz. Yapılacak sorgulamalar, satış aşamasında belirttiğiniz filtrelerden geçerek gerek görüldüğünde oluşturulan onay mekanizması doğrultusunda satın alınabilecektir. Böylelikle seyahat satın almalarınız için baştan kontrolün sağlanması ve harcanan iş yükünün azalması mümkün olacaktır. 

Her rezervasyonunuza özel olarak verilen kod numarasıdır. Otellere rezervasyonunuz bu numara ile gönderilir.

MultiTravel rezervasyon sistemimiz sadece kurumsal konaklamalar için tasarlanmıştır. Bu nedenle bireysel olarak avantajlı fiyatlarımızdan yararlanmanız mümkün değildir. Şahıs şirketiniz varsa MultiTravel’a başvurup avantajlı fiyatlarımızdan yararlanabilirsiniz. 

Kurumsal rezervasyonlarınız şirket cariniz üzerinden yapıldığı için şahsi kredi kartınız ile rezervasyon yapamazsınız. 

Şimdilik yurt dışı seyahatlerinizde size yardımcı olamıyoruz. En kısa zamanda yurt dışı seyahatlerinizde de MultiTravel’ı kullanabileceksiniz. 

Şirket politikanız gereği rezervasyonunuz öncelikle yöneticinizin onayına sunulmuş olabilir. Yöneticiniz tarafından onaylanmayan rezervasyonu görüntüleyemezsiniz. Bu sebeple otel, rezervasyonunuzu görüntüleyemediği için onaylayamaz. Onaydaki işlemlerinizi “Profilim” alanına girip “Onay Bekleyen İşlemler”e tıkladıktan sonra görüntüleyebilirsiniz. 

Oteller rezervasyonunuz onlara ulaştıktan sonra oda müsaitliklerine göre rezervasyonlara onay verir. Eğer otelde satılabilir oda veya tercih ettiğiniz oda tipinde müsaitlik bulunmuyorsa rezervasyonunuzu onaylamayabilirler.

“Profilim” sekmesine tıklayıp “Otel Rezervasyonlarım” alanına girmeniz gerekir. Bu alandan tarih ve PNR numarası ile filtreleme yapılarak tüm otel rezervasyonları görüntülenebilir.

Yukarı Çık