​​​"MultiNet Kart Ekle" butonuna tıklanır. Kamera ile Kart okutulma işlemi gerçekleştirilir. Okuma başarısız olur ise kart numarası elle girilir. "Onayla" butonuna tıklanarak, kartınız uygulamaya eklenir. Kart ekleme işlemi sonrasında kurumu tarafından online ödeme izni verilmiş MultiNet cüzdanlar online ödemeye açılabilir.​

Bir MultiNet ​cüzdanın Online Ödemeye açılabilmesi için aşağıdaki adımlar uygulanmalıdır; (Kurumu tarafından online ödeme izni verilen kartlar için geçerlidir.)

  • Cüzdan ekranında ekranda ilgili cüzdan seçilerek “YÖNET” butonuna tıklanır.
  • Çıkan menü seçim ekranından “Online Ödeme Ayarı” butonuna tıklanır.
  • ​​​Güvenlik sorusu cevabı olarak, firmanız tarafından iletilmiş olan e-posta bilgisi girilerek doğrulanır.
  • Online Ödeme “on” olarak güncellenir.
  • Online harcamalar için, günlük toplam harcama yapılabilecek maksimum limit ve tek seferlik harcama için maksimum limit tanımlanır.​

Kurum tarafından online ödeme izni verilen ve uygulama üzerinden kullanıcının online ödeme ayarlarını tamamladığı restonet cüzdanlardan fiziksel karta ihtiyaç duyulmadan Pos’daki QR kod okutularak ödeme işlemi gerçekleştirilebilmektedir. Uygulama üzerinde ödeme yapılabilmesi için, aşağıdaki adımlar uygulanmalıdır;

  • Ödeme işlemi gerçekleştirilmek istenen cüzdan ekrandan seçilir.
  • “BU KARTTAN ÖDE” butonuna tıklanır.
  • Daha önce PIN tanımlanmamış ise, PIN tanımlanması gerekmektedir.
  • Açılan ekrandan POS üzerindeki QR kod okutulur.
  • Ödeme yapılacak üye işyeri ve ödemenin alınacağı kart bilgileri ekrandan doğrulanarak “ÖDEME YAP” butonuna tıklanır.
  • Ödeme yapılacak tutar 30 TL üzerinde ise; daha önce tanımlanan PIN bilgisi girilir.
  • Başlıca PIN, Online Ödeme İzin doğrulamaları gibi kontroller tamamlanarak, işlem gerçekleştirilir.
  • Harcamanın yapıldığı üye işyeri TatlıPara noktası ise, “Bugün Buradayım” butonuna tıklanarak TatlıPara ​kazanılır.​

Sahip olduğunuz kartların ve uygulamanın güvenliğinin sağlanması için PIN kontrolü yapılmaktadır. PIN belirlenmesi; ilk kez yapılan ödeme işlemi sırasında belirlenebileceği gibi Profil & Ayarlar ekranından da belirlenebilir. PIN tanımlayabilmek için aşağıdaki adımlar uygulanmalıdır;

  • Profil & Ayarlar ekranından PIN menüsüne tıklanır.
  • 4 haneli PIN kodu ve tekrarı girilir.
  • SMS olarak gönderilen işlem kodu girilerek, onaylanır.

PIN tanımlama işlemi esnasında, ödeme sırasında PIN'in 30 TL üzerindeki işlemlerde sorulabilmesi için varsayılan olarak otomatik (30 TL limit) tanımlama yapılır.​​​​​

PIN kodunuzu unuttuğunuzda veya değiştirmek istediğinizde 444 87 36 numaralı telefonu arayarak ya da musterihizmetleri@multinet.com.tr adresine mail atarak Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

Cüzdan ekranından seçilen cüzdan’a, daha önceden kaydedilmiş veya yeni girişi yapılacak kredi kartından, belirlenen tutarda yükleme yapılabilir.

  • Uygulama üzerinde yükleme (top-up) yapılabilmesi için, aşağıdaki adımlar uygulanmalıdır;
  • Cüzdan ekranından seçilen cüzdan’da iken “PARA YÜKLE” butonuna tıklanır.
  • Tanımlı tutarlar’dan biri seçilir ya da yeni bir tutar girilir.
  • Tanımlı kredi kartı varsa kredi kartlarından yükleme işleminin yapılacağı kredi kartı seçilir ya da yeni bir kredi kartı girilir.
  • “PARA YÜKLE” butonuna tıklarak, yükleme işlemi gerçekleştirilir.
Cüzdan ekranından seçilen karta, daha önceden kaydedilmiş veya yeni girişi yapılacak kredi kartından, belirlenen tutarda yükleme yapılabilir. Uygulama üzerinde yükleme (top-up) yapılabilmesi için, aşağıdaki adımlar uygulanmalıdır;
Cüzdan ekranından seçilen cüzdan'da iken "PARA YÜKLE" butonuna tıklanır.
Tanımlı tutarlardan biri seçilir ya da yeni bir tutar girilir.
Tanımlı kredi kartı varsa kredi kartlarından yükleme işleminin yapılacağı kredi kartı seçilir ya da yeni bir kredi kartı girilir.
"PARA YÜKLE" butonuna tıklayarak yükleme işlemi gerçekleştirilir.​

​Bakiyenizi MultiPay uygulaması üzerinden kart numaranızı sisteme tanımlayarak veya www.multinet.com.tr​ online işlem ​menüsünden öğrenebilirsiniz. ​​

Şifresiz olan kartınıza, pos cihazlarındaki «İşlemler» menüsünden «Şifre İşlemleri» başlığı altındaki «Şifre Aktif» seçeneğini kullanarak kolayca şifre belirleyebilirsiniz.​

MultiPay uygulamamız üzerinden kartınıza bloke koyabilir veya 444 87 36 numaralı çağrı merkezimizi arayarak bizlere ulaşabilirsiniz. Yeni kartınız firma yetkilinizden gelen talep doğrultusunda bakiyeniz ile beraber 3 iş günü içerisinde size ulaştırılacaktır. Kayıp kart işleminde kart ücreti mevcut bakiyenizden tahsil edilir.

MultiGift bakiyenizi MultiPay uygulamamız üzerindeki ''Cüzdan'' ekranından Multi​Gift'i tıklayarak öğrenebilirsiniz.​​

MultiPay uygulamamız üzerinden ana ekranda yer alan ''Geçmiş İşlemler'' butonuna tıklayarak kartınıza ait geçmiş işlemleri görüntüleyebilirsiniz.​​​​​​

​​​​MultinNet ​kartlarımızla akaryakıt satışı yapılmamaktadır. Aracınıza tanımlanmış Taşıt Tanıma Sistemleri , Pratik kart veya üye iş yerlerimize özel Shell Partner kart ile listede yer alan Shell istasyonlarından akaryakıt alabilirsiniz.​​

​Kartınızı konaklama harcamalarınızda kullanabilmeniz için firmanızın MultiTravel​ anlaşması olması gerekmektedir.​​

​​​Kartınızı MultiGift noktalarında kullanmak için firmanızın MultiGift anlaşması olması gerekmektedir

​​TatlıPara'larınız mevcut bakiyenize anında yüklenir. Harcama yaptığınız noktaların TatlıPara​ üyesi olması, en az 10 TL harcama yapmanız ve harcamanıza istinaden 'Bugün Buradayım!' butonuna tıklamanız yeterlidir.​​​​

​​Böyle bir uygulamamız bulunmamaktadır. Üretilen her Multinet kart kişiye özeldir.

Kayıp kart ve kart yenileme işlemlerinde mevcut bakiyeniz otomatik olarak yeni kartınıza aktarılır. Ancak iki bağımsız kart arasında karttan karta bakiye transferi gerçekleştirilememektedir.​​​​​​​​

​​Böyle bir uygulamamız bulunmamaktadır.​​​​

​​​KTatlıPara​’nız mevcut güncel bakiyenize TL tutarı olarak eklenir.

​​​KTatlıPara’lar ayrıca bir bakiye olarak kullanılmamaktadır. Diğer işlemleriniz gibi harcandıkça bakiyenizden düşer.​​