02.04.2021
Yeni nesil finansal teknoloji şirketi Multinet Up, ofis çalışanlarına yemek kartından esnek yan haklara; akaryakıttan seyahat ve konaklamaya kadar birçok alanda hayatı kolaylaştıran dijital çözümler sunuyor. Multinet Up, yeni nesil müşteri deneyimi sunan çözümleri şirket çalışanları ile buluştururken şirketlere işveren markası alanında öne çıkma fırsatı sunuyor.
Çalışma hayatının pandemiyle birlikte değişen dinamiklerini değerlendiren Multinet Up Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Didem Kuş: Pandeminin bir anda ve radikal bir biçimde değiştirdiği çalışma koşulları, hangi sektörde, ne ölçekteki kurumda ve hangi rolde görev aldığı farketmeksizin tüm çalışanların hayatını derinden etkiledi. Çalışan bağlılığı, motivasyonu ve verimlilik son dönemin en önemli konuları arasına girdi. Şirketler, çalışanlarının güven ve bağlılık duygusunu güçlendirmeye odaklandı.
Kariyer.net'in CURIOCITY Research & Consultancy iş birliğiyle, 4000’in üzerinde çalışanın ve 800’ün üzerinde işveren/İK profesyonelinin katılımıyla yaptığı araştırmaya göre 10 çalışandan sadece 4’ü işinden memnun. Çalışan beklentileri arasında tatmin edici maaş ve prim sistemi birinci sırada yer alıyor. Motive edici çalışma ortamı, yan hakların çeşitliliği, esnek çalışma koşulları ise en belirleyici unsurlar olarak öne çıkıyor. Raporda öne çıkan bir diğer bulgu ise pandemi sonrasında çalışanlara sunulan yan hakların artmış olması. Sosyal yardım ve kurumsal hediye çözümümüz MultiGift’in kullanımındaki artış da bu bilgiyi doğrular nitelikte.
2004’te Türkiye’nin ilk kurumsal hediye ve sosyal yardım kartı olarak hayata geçirdiğimiz MultiGift, esnek yan haklar, çalışan motivasyonu ve teşvik uygulamaları kapsamında çalışan memnuniyetini artırmak isteyen her ölçekten firmaya çözüm sunuyor. Türkiye’nin 81 ilinde giyimden gıdaya, anne-bebek ürünlerinden ev eşyası, elektroniğe kadar farklı kategoride 20 bine yakın noktada geçerli olan MultiGift, doğum günü, evlilik, satış motivasyon, yılbaşı hediyelerinde, kıdem ödüllerinde ve sosyal yardım uygulamalarında da tercih ediliyor. MultiGift, çalışanların yaşına, cinsiyetine, medeni durumuna ve yaşam tarzına yönelik farklılık gösteren tüm ihtiyaçlarına yanıt veriyor.
MulitGift, geleneksel Ramazan kolilerine dijital ve yeni nesil bir alternatif oldu
Özellikle pandemi sonrası dönemde, esnekliğin önem kazandığı iş hayatında çalışana seçme özgürlüğü sunan çözümler ön plana çıktı. Kurumların çalışanlarına yaptıkları ayni yardımlardan en önemlisi yardımlaşma ayı olarak bilinen Ramazan ayı içinde yapılıyor. Firmalar artık erzak kolisi hazırlamak yerine MultiGift’i tercih ediyor. Firma yetkilisi için operasyonel yükü azaltan, yüzde 45'e kadar vergi tasarrufu sağlayan, çalışana dilediği gibi ihtiyacını karşılayabilme özgürlüğü sunan MultiGift, geçtiğimiz sene Ramazan ayında çok fazla rağbet gördü. Bu sene de önemli bir talep artışı var.
Özellikle pandemi döneminde uzaktan çalışmanın, sosyal mesafe ve hijyen uygulamalarının hayatımıza girmesiyle müşterilerimize temassız bir deneyim sunuyoruz. Müşterilerimiz MultiGift ile; kart numarasıyla perakende mağazalarda, MultiPay uygulamamız üzerinden QR kod ile marketlerde güvenli ve temassız ödeme yapabiliyor.
Şirketler, çalışan sayısı ne olursa olsun tüm işlemleri tek kart ile tek fatura ile gerçekleştirebiliyor. MultiGift Ailesi’nin marka kartları sayesinde dijital kod veya sanal kart seçeneklerine sahip olabilen çalışanlar Trendyol, Boyner, A101, Carrefoursa, MediaMarkt, Ikea, English Home gibi birçok markadan dijital kod veya kartları istedikleri yerden online olarak ya da mağazalarda alışverişlerini yapabiliyor.