notification-announcements

Duyurular

 

Demirhan Şener Marketing Türkiye Ocak 2022

02.02.2022

“2021 yılı firmanız açısından ve tüketici açısından nasıl bir yıldı? 2022’den beklentileriniz neler?” sorularını genel olarak kapsayacak; boşluklar dahil 1.500 karakter bir yazı yeterli olacaktır.

2021 Multinet Up olarak son yıllarda benimsediğimiz ekosistem stratejimizi sürdürdüğümüz, paydaşlarımızın ihtiyaçlarına yönelik inovatif çözümler üretmeye devam ettiğimiz bir seneydi. Uzaktan çalışmanın yaygınlaşmasıyla, çalışan bağlılığı ve motivasyonun önem kazandığı, çalışan yan haklarında dijitalleşmenin ve esnekliğin arttığı bu dönemde, şirketlerin çalışanlarına bağlı giderlerine yönelik çözümlerimize talep arttı. Örneğin son bir senedir yemek kartında yeni satış oranında yüzde 80 büyüdük. MultiNet sanal yemek kartında 21 kat artış elde ettik. Benzer şekilde, kurumsal hediye ve sosyal yardım kartında geçen yıla göre yüzde 50’nin üzerinde büyüdük. Kurumlar için tasarruflu gider yönetiminin daha fazla önem kazanmasıyla birlikte KOBİ’lere yönelik toplu satın alma hizmeti sunduğumuz tedarik zincirimiz MultiAvantaj’ın kapsamını genişleten yeni iş birlikleri yaptık. KOBİ’lere sunduğumuz avantajların artığı bu dönemde MultiAvantaj’ın aylık ortalama kullanımı son iki senede iki kat artış gösterdi. 2021’i Multinet Up olarak ekosistemimizdeki tüm çözümlerimizle birlikte yaklaşık yüzde 50 oranında bir büyüme ve 8.25 milyar TL hacimle kapatıyoruz. 2022’de paydaşlarımıza sunduğumuz servis setini çeşitlendirmeye devam edeceğiz. Ayrıca, özellikle ekonomimizin can damarı olan KOBİ’ler için fayda sağlamaya yönelik, kazan-kazan-kazan prensibiyle gerçekleştirdiğimiz yeni iş birliklerine odaklanacağız.

 

Kaynak: https://www.marketingturkiye.com.tr/haberler/liderler-ufukta-ne-goruyor/