notification-announcements

Duyurular

 

Yakıt Kartı Kullanımının Şirketlere Sağladığı Avantajlar

Multinet Up
Multinet Up
Lojistik ve Filo Yönetimi 4 Dakikalık Okuma Süresi
yakıt kartı nedir

Yakıt kartı; şirket araçlarında kullanılan ve MultiPetrol, BP Taşıtmatik, Opet Otobil gibi örnekleri olan; araçların yakıt alımlarında zamandan tasarruf, vergi muafiyeti ve araçlar üzerinden tam kontrol gibi birçok avantaj sunan bir akaryakıt satın alma çözümüdür. Multinet Up olarak bu yazımızda, yakıt kartlarının şirketlere sağladığı avantajları paylaştık.

Yakıt Kartının Avantajları

  • Taşıt Tanıma Sistemi: Yakıt kartı kullanılan araçlar, taşıt tanıma sistemi içerisinde yer alır ve bu araçlar anlaşmalı akaryakıt istasyonlarında bulunan sistem tarafından tanınarak, o aracın kullandığı tipte yakıt alınmasını sağlar. Bu sayede, yanlış yakıt dolumu nedeniyle ortaya çıkabilecek sorunların önüne geçilmiş olur.
  • Vergi Avantajı: Yakıt kartı kullanan şirketler, yılda 48.000 liraya varan miktarda vergi tasarrufu sağlar.
  • Fiyat Avantajı: Yakıt kartı çözümleri, şirket araçları için yakıt alımlarında indirim sağlayarak, yakıt maliyetlerini düşürür.
  • İş Yükünü Azaltma: Yakıt kartı ile akaryakıt alımı gerçekleştiren firmalar, ayda sadece 3 fatura ile tüm yakıt ödemelerini gerçekleştirir ve muhasebe bölümünün üzerindeki fatura ve iş yükünü önemli ölçüde azaltır.
  • Araçlar Üzerinde Tam Kontrol: Yakıt kartı kullanan şirket araçları üzerinden tam kontrol sağlanır. Aracın konumu, kaç kilometre yol yaptığı, hangi güzergahlarda kullanıldığı, en son hangi istasyondan yakıt aldığı ve yakıtın harcandığı toplam mesafe gibi bilgilere ulaşılmasını sağlar.
  • Zamandan Tasarruf: Yakıt kartı bulunan şirket araçlarına yakıt alımı sırasında ödeme, fatura bekleme gibi işlemlere gerek kalmadan yakıt dolumu gerçekleştirilir ve aracı kullanan kişi aracından inmeden ve herhangi bir evrak beklemeden yoluna devam edebilir.
  • Detaylı Raporlama: Şirket araçlarının taşıt tanıma sistemi içerisinde yer alan tüm bilgilerle ilgili raporlar birkaç tıklama ile oluşturulur.
  • Yakıt Limiti Belirleme: Şirket araçlarının her biri ya da tamamı için günlük, haftalık, aylık litre ya da kilometre limiti belirlenebilir ve araçların bu limitler dahilinde yakıt alması sağlanır.

Multinet Up tarafından geliştirilen yakıt çözümü MultiPetrol, Türkiye geneline yayılmış olan 1.000’den fazla Shell akaryakıt istasyonunda geçerlidir. Yukarıda saydığımız avantajlar ve daha fazlası için siz de hemen MultPetrol Yakıt Kartı başvurusu yapın; kazançlı çıkın!

Shell Türkiye premium distribütörü Multinet Up ile filo yönetimi çok pratik. Taşıt tanıma sistemi, yaygın şube ağı ve daha fazlası MultiPetrol’de! Bilgilerinizi bırakın, sizi arayalım.

05xx xxx xx xx
 
 

Yeni içeriklerimizden haberdar olmak için bilgilerinizi giriniz

Kategoriler
İnovasyon & Girişimcilik
İnovasyon
İnsan Kaynakları
İnsan Kaynakları
Kurumsal Seyahat
kurumsal seyahat
Lojistik ve Filo Yönetimi
lojistik ve filo yönetimi
İlgili Yazılar
Ticari Araçlarda MTV Oranları Ne Kadar? [2025]
Ticari Araçlarda MTV Oranları Ne Kadar? [2025]
UTTS Hakkında Bilmeniz Gerekenler
UTTS Hakkında Bilinmesi Gerekenler
Uzun Dönem Araç Kiralama mı, Satın Alma mı Daha Mantıklı?
Uzun Dönem Filo Kiralama, Satın Alma ile Karşılaştırması
  • Filo Yönetimi Nedir?
    Filo Yönetimi Nedir, Nasıl Yapılır?

    Filo yönetimi, bir şirketin sahip olduğu araçların etkin ve verimli bir şekilde yönetilmesini sağlar.

  • Şirket Araçları İçin Periyodik Bakım Süreci
    Şirket Araçlarının Periyodik Bakımı

    Şirket araçları periyodik bakımı, araçların belirli aralıklarla kontrol edilmesi ve gerekli bakım işlemlerinin yapılması sürecidir. Bu hizmet, araçların güvenli, verimli ve uzun ömürlü olmasını sağlamak amacıyla gerçekleşir.

  • Filo Kaskosu Nedir?
    Şirketinizin Güvencesi: Filo Kaskosu Nedir?

    Bir şirketin sahip olduğu araçların tümü, filo kapsamında yer alır. Filo yönetimi ise araçların etkin bir şekilde kullanılmasını mümkün kılar. Bakım, onarım ve yakıt alımı gibi konuları içerir.

  • Şirket Araçları İçin Trafik Sigortası Nasıl Yaptırılır?
    Şirket Araçları İçin Trafik Sigortası Nasıl Yaptırılır?

    Trafik sigortası, aracınızla yola çıkmanız için zorunlu tutulan işlemlerden biridir. Trafikte meydana gelecek olası kazalardaki hasarı karşılayabilmenizi sağlayacak bu işlem, oldukça geniş kapsamlıdır. Bu sigortayla birlikte yalnızca maddi kayıpların bir kısmı karşılanabilir.

  • Şirket Aracı Alırken Dikkat Edilmesi Gerekenler
    Şirket Aracı Alırken Dikkat Edilmesi Gerekenler

    Şirket arabası, iş süreçlerinin etkin ve verimli bir biçimde yönetilmesine imkân veren önemli ihtiyaçlar arasında yer alır. Küçük, orta ve büyük ölçekli pek çok şirket, araç satın alma veya kiralama gibi seçenekleri değerlendirir.

  • Şirketler İçin Araç Kredisi Koşulları
    Şirketler İçin Araç Kredisi Koşulları Nelerdir?

    Araç sahibi olmak isteyen ancak yeterli nakit akışını sağlayamayan kişiler bankaların sunduğu kredi hizmetlerinden yararlanabilir. Bu durum şirketler için de geçerlidir. Taşıt kredilerine hem bireysel olarak hem de ticari amaçlı başvuru yapılabilir.

  • Şirket Aracı Satım Süreçleri
    Şirket Aracı Satışı Nasıl Yapılır? Gerekli Prosedürler Nelerdir?

    Şirket araçları, iş akışının devamlılığı açısından oldukça önemlidir. Farklı amaçlar doğrultusunda kullanılan bu araçların alım ve satım süreçlerinde izlenen bazı prosedürler vardır.

  • Filo Sigortası Avantajları
    Filo Yönetimi Sigortası Nedir, Avantajları Nelerdir?

    Filo yönetimi, bir şirketin sahip olduğu araçları verimli şekilde kullanması, bakımını ve idaresini yapması için oluşturulan bir stratejidir.

  • araç muayenesi için gerekli evraklar
    Şirket Aracı Muayenesi İçin Gerekli Evraklar Nelerdir?

    Şirket araçları, firmaların iş süreçlerinin hızlı ve etkili bir şekilde yönetilmesini olanaklı kılan temel ihtiyaçlardan biridir.

  • Araç Takip Sistemi
    Araç Takip Sistemi Verimliliğinizi Nasıl Artırıyor?

    Şirketler, filo yönetimi süreçlerinde çeşitli çözümlere başvurarak araç kullanımındaki verimliliklerini arttırmayı amaçlar.