notification-announcements

Duyurular

 

Dijital Dönüşümün Şirketinize Sağlayacağı 4 Fayda

Multinet Up
Multinet Up
İnovasyon & Girişimcilik 5 Dakikalık Okuma Süresi
Dijital Dönüşüm

İnternet teknolojilerinin gelişmesi ve yaygınlaşması ile dijitalleşmenin etkileri günümüzde iş dünyasının tüm sektörlerinde görülmeye başlandı. İleri görüşlü şirketler çağın gerisinde kalmamak adına iş süreçlerini ve stratejilerini dijitale dönüştürüyor. Şirketler; insan kaynakları, vergilendirme ve muhasebe gibi farklı süreçlere yönelik çözümlerden faydalanarak uygun bir dijital dönüşüm sağlayabiliyor ve bu süreçlerde çeşitli avantajlar elde edebiliyor. Bu yazımızda sizler için dijital dönüşümün şirketinize sağlayacağı faydaları listeledik.

1. Verimlilik Artışı

İş süreçlerinde kullanılan, iş yükünü artıran ve zaman kaybettiren geleneksel yöntemler dijital dönüşüm sayesinde yerini daha etkin ve hızlı yöntemlere bırakıyor. Bu yöntemler sayesinde iş süreçleri daha hızlı ve etkin bir şekilde gerçekleştirilerek, verimlilik artışı sağlanabiliyor. Ayrıca, geleneksel yöntemler ile gerçekleştirilen iş süreçlerinde ortaya çıkan hata payı dijital yöntemlerin kullanılması ile büyük ölçüde ortadan kaldırılabiliyor. Bu durum da iş süreçlerinin ve çeşitli stratejilerin daha başarılı bir şekilde gerçekleştirilebilmesini sağlıyor.

2. Çalışan Mutluluğu ve Motivasyonu

Şirketlerin dijital dönüşümünü gerçekleştirmesi, çalışan mutluluğu ve motivasyonu üzerinde olumlu etki gösterebiliyor. Sorumlu oldukları iş süreçlerini dijital yollar ile gerçekleştiren çalışanlar operasyonel işler ile gereksiz zaman harcamadan odaklanılmaları gereken noktalara yönelerek daha verimli ve başarılı sonuçlar alabiliyorlar. Böylece, dijitalleşme sayesinde başarı ve verimlilik ile doğru orantılı olarak çalışanların mutluluk ve motivasyonu da artış gösterir. Bununla birlikte, şirketlerin dijital dönüşüm ile kurum kültürü de genişletilerek çalışan memnuniyetine katkı sağlanabilir.

3. Operasyonel Kolaylık

Dijital dönüşümün şirketlere sağladığı bir diğer avantaj operasyonel kolaylıktır. Dijital dönüşüm ile şirketlerin tüm verileri dijital ortama aktarıldığı için ihtiyaç duyulan veriler anında kolay bir şekilde işlemlenebiliyor. Böylece şirketler, dijital çözümler sayesinde gelen operasyonel kolaylıkla raporlama, sorgulama, denetleme gibi iş yüklerini büyük ölçüde azaltarak, iş süreçlerine yönelik daha hızlı aksiyon alabiliyorlar. Bu süreçte kazanılan zaman çalışanlar tarafından farklı işler veya süreçlerde değerlendirilebilir, kalan zamanla iş verimliliğine de katkı sağlanabilir.

4. Zamandan Tasarruf

Dijital dönüşüm sayesinde, şirketlerin iş süreçlerinin verimliliği artıyor, çalışan memnuniyeti yükseliyor ve operasyonel süreçlerin kolaylaşıyor. Böylece şirketler iş süreçleri ve diğer faaliyetlerden zaman tasarrufu sağlayabiliyor. Geleneksel yöntemler ile çok uzun vakit alan işleri dijital çözümler ile gerçekleştirmenin en büyük getirisi zaman tasarrufu oluyor. Böylece, şirketin başarısına katkı sağlayacak yeni iş süreçlerine ve diğer şirket içi faaliyetlere daha kolay bir şekilde yönelmek mümkün oluyor. 

MultiNet Yemek Kartı ile Şirketinizin Dijital Dönüşümüne Katkı Sağlayın!

MultiNet yemek kartı şirketin dijital dönüşüm sürecine katkı sağlıyor. 35.000’den fazla noktada geçerli olan MultiNet yemek kartı çözümüne artık online olarak erişim sağlanabiliyor. MultiOnline ile dakikalar içerisinde MultiNet yemek kartı alabilir, sunduğu avantajlardan anında faydalanmaya başlayabilirsiniz. Şirketlerin dijital dönüşümlerine katkı sağlayacak yeni nesil çözümleriyle MultiNet yemek kartı avantajları şu şekilde sıralanabilir:

  • Market ve restoranlara ek olarak online yemek ve market siparişleri de dahil olmak üzere 81 ilde 35.000’den fazla noktada geçerlidir.
  • SGK İşveren Hissesi, SGK İşçi Primi, Gelir Vergisi gibi masraflardan muaf olabilir, yemek bedeli ödemelerinde vergi tasarrufu sağlayabilirsiniz.
  • Çalışanlarınıza diledikleri gibi harcama yapma fırsatı sunabilir, çalışanların motivasyon ve verimliliklerinin artmasını sağlayabilirsiniz.
  • Online yönetim paneli ile yemek harcamalarını kontrol edebilir, dijital olarak tüm süreci yöneterek şirketinizin dijital dönüşümüne katkı sağlayabilirsiniz.
  • Temassız kart veya MultiPay uygulamasında karekod yöntemi ile ödeme gerçekleştirilebiliyor.
  • Fiş toplamak ile uğraşmadan, tek fatura ile operasyonel kolaylık sağlayabilirsiniz.
  • Sanal kullanımın getirdiği kolaylık ve işlevsellikten faydalanabilir, şirketinizin dijital iş yaşamına uyum sürecine katkı sağlayabilirsiniz.

Tüm yönetim süreci online panel üzerinden yapılabilen ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilebilen MultiNet yemek kartı çözümü ile tanışmak ve avantajlarından faydalanmak için başvurunuzu MultiOnline üzerinden anında yapabilirsiniz.

Yeni içeriklerimizden haberdar olmak için bilgilerinizi giriniz

Kategoriler
İnovasyon & Girişimcilik
İnovasyon
İnsan Kaynakları
İnsan Kaynakları
Kurumsal Seyahat
kurumsal seyahat
Lojistik ve Filo Yönetimi
lojistik ve filo yönetimi
İlgili Yazılar
AI Chatbot ile Müşteri Hizmetleri
AI Chatbot’lar ile Müşteri Hizmetlerinde Yeni Dönem
Affilate Marketing Nedir?
Affiliate Marketing Nedir, Nasıl Yapılır?
KOBİ'lerin Avantajları ve Dezavantajları Nelerdir?
KOBİ’lerin Avantajları ve Dezavantajları
  • Anonim Şirket Kurma Rehberi

    Anonim Şirket Kurma Rehberi

    Sermaye şirketleri, anonim şirket ve limited şirket olarak ikiye a

  • Franchising Nedir?

    Franchising Nedir?

    Franchising, ürün ya da hizmetin imtiyaz hakkına sahip tarafın, imtiyaz hakkını daha önceden belirlenmiş bir süre ve şartlar dahilinde ikinci tarafa vermesidir. Birbirinden bağımsız bu iki taraf arasında sözleşme imzalanır.

  • 10 Kârlı İş Fikri

    Kendi İşini Kurmak İsteyenler İçin 10 Kârlı İş Fikri

    Girişimcilik, şüphesiz son dönemlerde sıkça bahsedilen konuların başında gelir.

  • 5G'nin Şirketler için Avantajları

    5G Teknolojisinin İşletmelere Getirdiği Avantajlar

    Hız, güvenilirlik ve verimlilik, tüm sektörlerde daima öncelikli konular olmuştur. Günümüzün hızla gelişen ve dönüşen dijital çağında ise bu ihtiyaçların daha da önem kazandığı gözlemlenebilir.

  • Şahıs Şirketi Nasıl Kurulur?

    Şahıs Şirketi Kurma Rehberi

    Şahıs şirketi, kendi işini kurmak veya yeni bir girişim başlatmak isteyenlerin tercih edebileceği ufak ölçekli bir şirket türüdür.

  • İşletme Kredisi Nedir?

    İşletme Kredisi Nedir ve Nasıl Alınır?

    İşletme kredisi (ticari kredi) BDDK lisansına sahip bankaların işletmelere verdikleri kredi türüdür.İşletmeler hem ticari faaliyetlerine devam edebilmek hem de büyümek için finansmana ihtiyaç duyarlar.

  • Holding ve Grup Şirketi Arasındaki Farklar Nelerdir?

    Holding ve Grup Şirketi Arasındaki Farklar Nelerdir?

    Şirketler büyüdükçe idare edilmeleri daha da zorlaşır. Hem maliyetlerin azaltılması hem de pazar payının büyütülmesi için şirketlerin bir araya geldiği durumlar kaçınılmaz şekilde gerekli oluyor.

  • Proaktif Ne Demek?

    Proaktif Ne Demek?

    Proaktif, bir olay ya da duruma karşı önceden harekete geçme durumunu tanımlamak için kullanılır. Özellikle sorun ortaya çıkmadan önce çözüm önerileri geliştirmek, bu yaklaşımın örnekleri arasında yer alır.

  • Bir İşçinin Maliyeti Nasıl Hesaplanır?

    Personelin İşletmeye Maliyeti Nasıl Hesaplanır?

    Her personelin çalıştığı işletme için belli bir maliyeti vardır. Bu maliyet, personele iş karşılığında verilen maaşın yanı sıra bazı giderlerle belirlenir. Söz konusu işletme giderleri arasında prim ve vergi ödemeleri bulunur.

  • B2B, B2C ve C2C İş Modeli Nedir?

    B2B, B2C ve C2C İş Modeli Nedir?

    İşletmelerin faaliyet gösterdiği alanlar farklılaştıkça müşterileri ile kurdukları ilişkinin şekli de değişir.