notification-announcements

Duyurular

 

Çalışanlar için Yeni İş ve Terfi Hediyeleri

Multinet Up
Multinet Up
İnsan Kaynakları 5 Dakikalık Okuma Süresi
Yeni iş ve terfi hediyeleri

Motivasyon, insanlarda değişkenlik gösteren ve genellikle yapılan işin sürekliliğini etkileyen bir duygudur. İş hayatınızda da yeni projelerde görev alma, ilerleme fırsatları ve takdir edilmek gibi faktörler motivasyonunuzu artırır. Bazı durumlarda bu faktörler değişebilir veya yetersiz kalabilir. İşverenler, kötü günlerinde çalışanlarına farklı yöntemlerle destek olarak motivasyonlarını artırabilir.

Motivasyon yükselten yöntemler arasında; ödüllendirme, gelişim fırsatları, açık iletişim, iş yükünü azaltma ve takım çalışmasını teşvik etme sayılabilir. Bunların en başında çalışanlarına çeşitli nedenlerden dolayı iş hediyesi vermek gelir. İşverenler, çalışanların motivasyonunu artırmak için personellerinin kişisel ve mesleki hedeflerini belirlemelerine yardımcı olabilirler. Bu sayede çalışanlar, işlerinde daha mutlu ve tatmin olmuş hisseder. Böylelikle çalıştıkları şirketin performansını artırmak için daha fazla çaba harcarlar.

Ofis çalışanlarına hediye almak takım ruhunu sağlamak ve verimliliği artırmak için işverenlerin sıklıkla tercih ettiği bir yöntem. Özel günlerde, bayramlarda veya yıldönümlerinde çalışanlarınıza küçük hediyeler almak hem işletmenizin samimi ortamını genişletir hem de çalışanlarınızın motivasyonunu geliştirir. Hediyeler, mevcut çalışanlarınıza alınabileceği gibi işletmenize yeni katılanlara da alınabilir. Yeni iş hediyesi olarak; masa aksesuarı, çiçek, kırtasiye ürünleri, konser veya tiyatro gibi etkinlik biletleri de alınabilir.

İş Dünyasına Yeni Adım Atanlar için Hangi Hediyeler Tercih Edilebilir?

İş dünyasına yeni adım atanlar için seçilebilecek hediyeler, bu yeni süreçte ihtiyaç duyabilecekleri ve işlerinde kullanabilecekleri eşyalar olabilir. Böyle bir durumda çalışanlarınıza sıradışı ofis hediyeleri veya kişilere özel hazırlanmış bir iş hediyesi verebilirsiniz. İş dünyasında kendini geliştirmek isteyen kişilere, konuyla alakalı kitaplar, eğitim setleri veya kurslar hediye edebilirsiniz. Böylelikle kariyerlerinde ilerlemelerine yardımcı olabilirsiniz. 

Yeni işe başlayan çalışana, iş hayatında çevresini genişletmesine yardımcı olacak bir yemek veya kahve daveti de hediye edebilirsiniz. Bu sayede yeni meslektaşlarla tanışarak iş hayatına uyum sağlamasını kolaylaşabilirsiniz. Ofis hediye fikirleri arasında bluetooth kulaklık, haricî hard disk veya taşınabilir şarj cihazı gibi teknolojik cihazlar örnek verilebilir. Bu ürünleri de yeni çalışanınıza hediye ederek güzel bir başlangıç yapabilirsiniz.

Terfi Alan Kişiye Ne Hediye Alınır?

Terfi hediyeleri, çalışanınızın başarısını takdir etmek ve motivasyonunu artırmak için birebirdir. Eğer çalışanınızı tanıyorsanız kişiye özel ofis hediyeleri almayı düşünebilirsiniz. Şık ve orijinal hediyeler çalışanınızın takdir gördüğünün farkında olmasını sağlar. Bu noktada yaratıcı ofis hediyeleri tercih edilebilir. Çalışanınız sık seyahat edilen bir pozisyonda görev yapıyorsa kaliteli iş çantası almayı düşünebilirsiniz. Bunun gibi çalışanınızın ihtiyaçlarına, ilgilerine ve beğenilerine uygun hediye seçimi çalışanınızın daha çok hoşuna gider.

En Çok Tercih Edilen Ofis Hediyeleri Nelerdir?

En çok tercih edilen ofis hediyeleri arasında genellikle masa aksesuarları seçilir. Hem verimli hem de estetik araçlar olması nedeniyle ofis masaüstü hediyeleri, kadın ve erkek çalışanlarınıza özel olarak ufak farklılıklarla hediye edilebilir. Kupa, ajanda ve kalem gibi gereçler de ofis hediyeleri arasında sıklıkla tercih edilir. 

Yeni İş Tebriği için Ne Hediye Gönderilir?

Yeni iş tebriği için hediye seçimi kişisel tercihler ve kişiyle aranızdaki ilişki durumuna göre değişebilir. Ancak genel olarak iş hediyesi için şık ve kullanışlı bir ürün tercih edebilirsiniz. Yeni işe başlayan arkadaşa ofis hediyesi düşünenler için defter, kalem veya akıllı telefon standı iyi bir fikir olabilir.

Hediye alınacak kişinin kişisel özelliklerinin ürün seçimi konusunda belirleyici olduğunu unutmamanız gerekir. Sadece hediye değil paketi ve üzerinde yazacağınız not da bu konuda oldukça önemlidir. Çalışanınız eğer ilk defa işe başlıyorsa ilk iş hediyesi olarak mouse pad veya küçük not kağıtları alabilirsiniz. Böylelikle masasını kişiselleştirme fırsatı yakalayabilir.

Üst Düzey Yöneticiye Ne Hediye Alınır?

Üst düzey yöneticilere hediye seçimi yaparken; kişisel zevklerini, ilgi alanlarını, iş hayatındaki pozisyonlarını ve faaliyette oldukları sektörü de göz önünde bulundurabilirsiniz. Örneğin yeni atanan üst düzey bir yöneticiye yeni iş hediyeleri alınabilir. Teknolojiye ilgi duyan bir yönetici için, son çıkan teknolojik ürünler de hediye seçenekleriniz arasında yer alabilir. Yöneticiye hediye fikirleri arasında; kablosuz kulaklıklar, akıllı saatler veya taşınabilir şarj cihazları gibi ürünler sayılabilir. 

Yönetici veya Müdüre Ofis Hediyesi Fikirleri

Müdürünüze veya yöneticinize seçeneğiniz iş hediyesinin kişiye özel olmasına dikkat edebilirsiniz. Söz konusu yöneticinin kişiliğine ve işinizin sektörüne uygun bir hediye tercihi ona saygı duyduğunuzu gösterir. Aynı zamanda yönetici olan kişinin kendini takdir görmüş hissetmesine sebep olur. Böylelikle uzun yıllar sürebilecek bir bağ oluşmasını da sağlayabilirsiniz. 

Erkeğe Alınabilecek Ofis Hediyeleri Nelerdir?

Erkeklere ofis hediyeleri alternatifleri arasında çok farklı türde ürün bulunur. Bunlar genellikle kupa bardak, termos ve mouse pad olarak görülür. Powerbank gibi cihazlar da orijinal hediye fikirlerine güzel bir örnektir. Bunun haricinde hediye alacağınız kişiyi yakından tanıyorsanız ona özel hediyeleri de tercih edebilirsiniz. 

Kadına Alınabilecek Ofis Hediyeleri Nelerdir?

Ofis hediyeleri kadın çalışanlar için büyük motivasyon kaynaklarından biridir. Takdir edildiğini hisseden çalışanlarınız alacağınız hediyeleri genellikle saygı gördüğünün kanıtı olarak kabul eder. Dekoratif ofis hediyeleri kadınlara alınabilecek hediyeler arasındadır. Bunlara örnek olarak; saksı, hediye kutu seti ve kalemlik gibi ürünler gösterilebilir.

Hediye Verirken Nelere Dikkat Edilmeli?

En güzel ofis hediyeleri, çalışanınıza hitap eden ve onun için gerçek bir anlam ifade eden ürünlerdir. Dolayısıyla hediye seçimi yaparken çalışanınızın karakterine uygun ve onun kurum içi performansını geliştirecek ürünler tercih edebilirsiniz. Çalışanlarınızın karakterlerini anlamak için de iş arkadaşlarına sorabilir veya alım sürecinde karakterini analiz edebilirsiniz.

Diyelim ki çalışanınızın dinlediği bir müzik grubunu tesadüfen fark ettiniz. O çalışanınıza iş hediyesi olarak müzik grubunun logosunun basılı olduğu bir bardak hediye etmek çok ince bir davranış olabilir. Bu aynı zamanda çalışanınızın saygı ve ilgi gördüğüne dair bir işaret olarak algılanır. Bu jestler, işletmenizde takım performansının ve verimliliğinin artmasına sebep olur. Bu sebeple çalışanlarınıza özel hissettirecek hediyeler seçmenizde fayda vardır.

Kurumsal Hediye Kutuları Neden Tercih Ediliyor?

Kurumsal hediyelerin dünü bugünü sistemli olarak incelendiğinde değişen dinamiklere paralel olarak değişim gösterdiği görülür. Bu değişimlerden biri de özellikle pandemi döneminin bir sonucu olarak çalışan deneyimine odaklanmanın artması oldu. Özellikle pandemi gibi zor durumlarda bu tür hediyeler kişilerin kendilerini daha iyi hissetmesinde oldukça etkilidir. Önceden hediyeler sadece özel günlerde sunulan tebrik kartları ya da iş anlaşmalarında müşterilere verilen teşekkür göstergeleriyken. günümüzde çok farklı işlevlere sahiptir. 

Kupa, kalem, ofis eşyaları gibi hediyelerle birlikte ödüllendirme programları ve teşvikler gibi farklı stratejiler de kullanabilirsiniz. Performans bazlı ödüllendirmeler, eğitim ve gelişim fırsatları, esnek çalışma saatleri gibi çözümler çalışanların motivasyonunu artırarak, bağlılıklarını yükseltmeye yardımcı oluyor. Bu sayede hem çalışanlarınızın memnuniyetini artırıyor, hem de performanslarını iyileştirerek rekabet avantajı elde ediyorsunuz. 

Çalışanınız için yılbaşı hediyeleri de yeni iş döneminde çalışan performansı üzerinde olumlu etkiler bırakır. Yılbaşına özel olarak hediye kutuları tercih etmeniz değişen dönem için isabetli olur. Çalışanlara motivasyon kaynağı olacak bu kutuları özelleştirirseniz çalışanınıza sevildiği mesajını da iletmiş olursunuz. Kutuların üzerine motive edici notlar da bırakarak daha olumlu bir etki yaratabilirsiniz.

MultiFlex ile Çalışanlarınızın Motivasyonunu Artırın!

MultiFlex ile çalışanlarınıza geniş bir yelpazede esnek yan haklar sunabilirsiniz. Böylece kıdem ve terfi ödülleri veya doğum hediyesi gibi seçeneklerle çalışanlarınızı mutlu edebilirsiniz. Esnek yan haklar paketinize dahil ettiğiniz markaları, MultiFlex’in kullanımı kolay arayüzünde çalışanlarınız tercih edebilir. Böylece ihtiyaçlarına uygun hediyelere kavuşurlar. Siz ise %45’e varan vergi avantajından da faydalanabilirsiniz.

Kategoriler
İnovasyon & Girişimcilik
İnovasyon
İnsan Kaynakları
İnsan Kaynakları
Kurumsal Seyahat
kurumsal seyahat
Lojistik ve Filo Yönetimi
lojistik ve filo yönetimi
İlgili Yazılar
Çalışanlarınız için Kurumsal Yılbaşı Hediyeleri
Çalışanınız için Yılbaşı Hediyeleri
2025 Resmi Tatil Günleri ve Mesai Hesaplama
2025 Resmi Tatil Günleri ve Mesai Hesaplama
Emekli Çalışanın İşverene Maliyeti Ne Kadar?
Emekli Çalışanın İşverene Maliyeti [2024]
  • Sigorta Primi Nedir, Nasıl Hesaplanır?
    Sigorta Primi Nedir, Nasıl Hesaplanır?

    Çalışanların veya kendi işinin sahibi olanların sosyal güvenlik sistemine dahil olabilmesi için belirli bir tutarda ücret ödeme yapması gerekir. Bu ödeme, sigorta primi olarak adlandırılır.

  • Akort Ücret Nedir, Nasıl Hesaplanır?
    Akort Ücret Nedir, Nasıl Hesaplanır?

    İş dünyası, çalışmanın karşılığında ücret almaya dayalı bir sistem üzerine oturmuştur. Bu sistemde birbirinden farklı ödeme türleri mevcuttur. Akort ücret de bu ödeme türlerinden biridir.

  • İş Göremezlik Raporu Nedir, Nasıl Alınır?
    İş Göremezlik Raporu Nedir, Nasıl Alınır?

    İş göremezlik raporu, çalışanların sağlık sorunları nedeniyle işine geçici olarak devam edemeyeceğini resmi olarak belgeleyen bir dokümandır.

  • Ara Dinlenme Nedir?
    Ara Dinlenme (Mola) Nedir, Ne Kadardır?

    İş Kanunu'na göre, çalışanların ara dinlenme süreleri günlük çalışma saatlerine bağlı olarak değişiklik gösterir. İşçi ara dinlenme süreleri, çalışanların sağlığını korumak ve verimliliğini artırmak için kritik bir rol oynar.

  • İhbar Tazminatı Nedir, Nasıl Hesaplanır?
    İhbar Tazminatı Nedir, Nasıl Hesaplanır?

    Çalışma hayatı içerisinde her daim bir çalışan sirkülasyonu mevcuttur. Özellikle çok çalışanı olan işletmelerde performans, yenilik, büyüme, küçülme gibi birçok sebeple çalışanlar iş yerlerinden ayrılabilir ya da işten çıkarmalar söz konusu olabilir.

  • 2024 Stajyer Maaşı Ne Kadar?
    2024 Stajyer Yasal Maaşı Ne Kadar?

    Öğrencilerin eğitim-öğretim hayatı çerçevesinde öğrendiği teorik bilgileri uygulamaya dökerek deneyim kazanmasını amaçlayan staj çalışmaları karşılığında 33

  • Imposter Sendromu Nedir?
    Imposter Sendromu Nedir, Nasıl Aşılır?

    İş yerlerinde her biri ayrı özelliklere sahip çok sayıda çalışan bulunur. Genellikle dışarıya yansıttıkları karakterleriyle tanınan personellerin iç dünyasını tam anlamıyla bilmek mümkün olmaz.

  • Asgari Ücret Gelir Vergisi İstisnası Nedir?
    Asgari Ücret Gelir Vergisi İstisnası Nedir?

    Asgari ücret, yasal olarak çalışanlara ödenebilecek en düşük ücrettir. Türkiye’de bir işçinin alabileceği en düşük maaş ise 2024’te net 17.002,12 TL’dir. Asgari ücret sadece gerçek kişilere yani bireylere ödenebilir.

  • Yıllık izin 2024
    Yıllık İzin Nedir? Yıllık İzin Süreleri Ne Kadardır?

    Çalışanların tatil, sağlık, özel durumlar gibi çeşitli nedenler ile iş yerinde bulunamadıkları süreler için izin kullanmaları gerekebilir.

  • Ayni Yardın Nedir, Nasıl Başvurulur?
    Ayni Yardım Nedir? Ayni Yardım Bordrolaştırma Kolaylıkları

    “Doğrudan parasal olmayan; ürün ya da hizmet olarak sağlanan yardımlar”, ayni yardım olarak adlandırılır.