Otomotiv sektörü her geçen gün büyüyüp yeni marka ve modeller ile piyasaya çıkmaya devam etmektedir. Ancak araç sayısı ne kadar artarsa artsın araç sınıfı ticari araç ve binek araç olarak ikiye ayrılır. İster büyük ister küçük ölçekli olsun pek çok şirket hem konforlu yolcu bölümleri hem de geniş bagaj hacmine sahip olması sebebiyle ticari araçları tercih etmektedir. Ticari araç rehberimizle konu ile ilgili merak ettiğiniz pek çok soruya yanıt bulabilirsiniz.
1923 yılından beri Türkiye’de akaryakıt hizmeti veren Shell, akaryakıt harcamalarının tek bir noktadan takip edilmesini sağlayan taşıt tanıma sistemini 1996 yılında Türkiye ile tanıştırmıştır. Bugün ülke genelinde 1000’den fazla istasyonu ile taşıt tanıma hizmeti veren Shell işletmelerin etkin filo yönetimine ek olarak çeşitli avantajları da elde etmesini sağlıyor. Sizler için bu yazımızda Shell tarafından kullanılan taşıt tanıma sistemlerini tanıtarak sunduğu avantajları açıkladık.
Gelişen internet teknolojisi ile birlikte daha da yaygınlaşan e-ticaret sahip olduğu avantajlar nedeniyle günümüzde pek çok şirket tarafından tercih edilen bir sektör. E-ticaret alanında etkin ve başarılı olabilmek için şirketlerin yalnızca kendi sitelerinin veya pazar yerlerinde online mağazalarının olması yeterli olmuyor. Şirketlerin operasyonel süreçlerinin uygun bir şekilde yürütülebilmesi ve sürdürülebilir olması için göz önünde bulundurması ve ihtiyaç durumunda iyileştirilmesi gereken belirli süreçler bulunuyor.
Şehirler arası yük ve yolcu taşımacılığı yapan ticari araçlar için zorunlu olan kış lastiği uygulaması 1 Aralık tarihinde uygulamaya girdi. Şehirler arası olduğu kadar şehir içi de faaliyet gösteren ticari araçlar için önemli olan bu uygulama ile başta sürücülerin can güvenliğine yönelik olumsuzlukların önüne geçilmesi amaçlanır.