Multinet Up Blog - Sayfa 18

GÜNCEL GELİŞMELERİMİZDEN
HABERDAR OLUN!

Multinet Blog'u takip ederek, işverenlerin ve çalışanların hayatlarını kolaylaştıracak birçok pratik ve güncel bilgiye ulaşabilir; Multinet Up tarafından sunulan hizmetlerden en yüksek faydayı sağlamanıza yarayacak olan ipuçlarını öğrenebilirsiniz.

Risk Analizi Nedir, Nasıl Yapılır?

Risk Analizi Nedir ve Nasıl Yapılır?

Risk analizi, bir işletmenin faaliyetleri sırasında meydana gelebilecek potansiyel tehlikelerin tanımlanmasını ve bunlara ilişkin sakıncaların değerlendirilmesini sağlayan bir çalışmadır. Bu vasıtayla beklenen veya olası riskler ile ilgili kontrol...

Detaylı Bilgi
SGK İşe Giriş İşlemleri Nelerdir?

SGK İş Giriş İşlemleri Nasıl Yapılır?

İşletmeler, çalışanlarının sosyal güvenceleri için gereken tüm işlemleri yapmak zorundadır. Bu bağlamda personelin işe başlama tarihinden son çalışma gününe kadar izlenmesi gereken prosedürler bulunur. İşe giriş bildirgesi de söz konusu...

Detaylı Bilgi
Vergi Levhası Nedir?

Vergi Levhası Nedir ve Vergi Levhası Sorgulaması Nasıl Yapılır?

Vergi, devletin kamu harcamaları için ayırdığı gelirin önemli bir payını oluşturur. Durum böyleyken hem vatandaşların hem işletmelerin kazançlarından alınan farklı vergiler bulunur. Ödenecek vergilerin hesaplanması ve denetimi için bazı belgeleri...

Detaylı Bilgi
İş Seyahati Nasıl Planlanır?

İş Seyahati: Nasıl Planlanmalı, Nelere Dikkat Edilmeli?

İş seyahatine çıkmadan önce tüm detayları profesyonelce planlamak, süreçten maksimum verim alınmasını sağlar. Planlamanın önemi özellikle yurt dışı iş seyahatlerinde kendini gösterir. Yapılacak toplantılardan verimli sonuçlar almak için bu geziler...

Detaylı Bilgi
Vergiden düşmek için gider göstermek

Gider Gösterip Vergiden Düşebileceğiniz 10 Harcama Kalemi

Bir şirketin harcamalarını gider olarak gösterip gösteremeyeceği kanun nezdinde şirketin yer aldığı sektör ve hacmine göre değişebilir. Şirketler, gider olarak gösterebileceği harcamalarını vergiden düşerek finansal süreçlerine katkı sağlayabilir. Bu...

Detaylı Bilgi
Gider Pusulası Nedir?

Gider Pusulası Nedir? Nasıl Düzenlenir?

Gider pusulası, bir malın veya hizmetin alımı için yapılan harcamanın belgelendirilmesi ve muhasebe sistemine kaydedilmesi için düzenlenen fatura hükmünde resmî bir evraktır. Ayrıca tüketiciye satılan bir ürünün iade alınması hâlinde de söz konusu...

Detaylı Bilgi
2023 Genç Girişimci Destekleri

2023 Genç Girişimci Destekleri

TBMM’den geçen ve 18.05.2018 tarihinde Resmî Gazete’de yayımlanan torba yasa ile açıklanan Ekonomi Destek Paketi, birçok alanda devlet teşvikleri ve çeşitli aflar içerir. Geçmiş dönem borçlarının yeniden yapılandırılması, imar barışı, öğrenci affı...

Detaylı Bilgi

Şirketinizin ihtiyacına uygun çözümlerimizden faydalanmak için tıklayın

Teklif İste
Yukarı Çık