notification-announcements

Duyurular

 

Çalışanlar İçin Kurban Bayramı Hediye Önerileri

Çalışanlarınız İçin Kurban Bayramı Hediye Önerileri

Özel günler, şirketinizde kurumsal birlik sağlamanız için harika birer fırsattır. Bilhassa bayramlar gibi kalabalık kutlamalarla özdeşleşmiş günlerde hem gelenekleri yaşatmanız hem de çalışanlarınızı motive etmeniz mümkündür. Çalışanlarınızın e-posta adreslerine göndereceğiniz kurumsal kurban bayramı mesajının yanı sıra onlara çeşitli hediyeler de sunabilirsiniz.

İnsan Kaynakları 5 Dakika Okuma
ERP Nedir?

ERP (Kurumsal Kaynak Planlama) Nedir?

İş dünyasında rekabet avantajı sağlamak ve kaynakları etkin bir şekilde kullanmak, şirketlerin en büyük önceliklerinden biridir. İşte bu noktada ERP sistemi devreye girer. En basit deyimiyle ERP sistemi, işletmelerin verimliliğini artırmayı, maliyetleri düşürmeyi ve karar alma süreçlerini hızlandırmayı sağlar. Multinet Up olarak işletmenizin ihtiyaç duyduğu çözümleri sunma konusunda sizlere rehberlik etmeye hazırız. Gelin, kurumsal kaynak planlamasına yakından göz atalım.

Ezel Esin Bilgiç
Ezel Esin Bilgiç
İnovasyon & Girişimcilik 5 Dakika Okuma
Dropshipping Nedir?

Dropshipping (Stoksuz E-Ticaret) Nedir, Nasıl Yapılır?

E-Ticaretin giderek benimsendiği çağımızda, iş yapma biçiminin de kökten değiştiğini söylemek mümkündür. İnternetin sunduğu olanaklar, artık işletmelere fiziksel bir mağaza olmadan veya büyük miktarlarda envanter tutmadan ürünlerini tüketicilerine ulaştırabilme imkânı sunar. Stoksuz e-ticaret anlamına gelen dropshipping de bu değişimde önemli bir rol oynar.

İnovasyon & Girişimcilik 8 Dakika Okuma
Kurumsal Wellbeing Nasıl Sağlanır?

Kurumsal Wellbeing Nasıl Sağlanır?

Şirketlerin iş verimliliğini ve çalışan bağlılığını artırmak için başvurduğu çeşitli yöntemler bulunuyor. Bunlardan biri olan kurumsal wellness ise son yıllarda şirketlerin en fazla ilgi gösterdiği yöntemler arasında yer alıyor. Şirketler kurumsal wellbeing yöntemi ile temelde çalışanlarının yaşam kalitesini artırarak iş süreçlerindeki verimliliğe katkı sağlamayı amaçlıyor. Bu nedenle, kurumsal wellbeing yönteminin uygulanma sürecinde çalışanların yaşam kalitesini etkileyen farklı etkenlere yönelik faaliyetlere başvurulabiliyor.

İnsan Kaynakları 5 Dakika Okuma
Toplu İş Sözleşmesi Nedir

Toplu İş Sözleşmesi Nedir ve Nasıl Uygulanır?

Günümüz iş dünyasında sağlıklı ve sürdürülebilir adımlar atmak için işveren ve işçi arasındaki dengeyi sağlamak, oldukça önemlidir. İşçiyi ve işvereni kapsayan birçok konu bulunsa da en önemlilerinden biri, toplu iş sözleşmesidir. İş hukukuna ve işçi kanununa uygunluk için elzem bir anlaşma olan bu toplu sözleşme hakkında bütün merak ettiklerinizi yazımızın devamında bulabilirsiniz.

İnsan Kaynakları 5 Dakika Okuma
Sorumlu Tüketim Nedir?

Yeşil Gelecek İçin Sorumlu Tüketim Nedir?

Gezegenimizin sahip olduğu kaynakların büyük bir bölümünün vaktinden erken tükendiğine dair pek çok çalışma ve araştırma mevcuttur. Küresel Ayak İzi Ağı (GFN), her yıl dünya çapında yüzü aşkın ülkenin ekolojik ayak izi ölçümleri özelinde doğal kaynak tüketimini ve limit aşımlarını hesaplar. Hâl böyle olunca dünyanın bize sunduğu kaynakları tüketme alışkanlıklarımızı gözden geçirmek, bizler için birer sorumluluk hâline gelir.

Sürdürülebilirlik 5 Dakika Okuma
Günübirlik İş Seyahatleri

Günübirlik İş Seyahatlerini Verimli Hale Getirme Yolları

Kurumsal seyahatler, şirketinizin gelişiminde önemli rol oynar. Müşteri portföyünü genişletmeye, iş ortaklıkları kurmaya ve sektörel etkinliklere katılarak mevcut faaliyetleri iyileştirmeye yardımcı olur. Ayrıca iş yerinizden kısa bir süreliğine uzaklaşarak kendinize vakit ayırmanıza da olanak tanır. Kısa ya da uzun süreli olabilen bu iş gezilerinin faydalı geçmesi için pek çok detaya dikkat etmeniz gerekir.

Kurumsal Seyahat 5 Dakika Okuma
İş Seyahati Harcamalarında Tasarruf Yöntemleri

İş Seyahati Harcamalarında Tasarruf Yöntemleri

Şirketler, kaynaklarını korumak ve harcamalarını dengelemek amacıyla iş seyahatlerinde bütçesini kontrol etmek ister. Zira firmanın bütçesini korumak, iş akışının ve finansal istikrarın sürdürülebilirliği açısından son derece önemlidir. Bu amaç doğrultusunda kurumsal seyahat planlamasının her bir adımına özen göstermeniz gerekir. Titiz bir yaklaşımla konaklama ücretleri gibi yüksek tutarlı masraf kalemlerinin gelir gider dengenizi bozmasını önleyebilirsiniz.

Kurumsal Seyahat 5 Dakika Okuma
Ön muhasebe nedir

Ön Muhasebe Nedir? Ön Muhasebe Programları Nelerdir?

Bir şirketin en can alıcı birimlerinden biri muhasebe departmanıdır. İşletmenin tüm mali işleri bu departman üzerinden takip edilip yürütülür. Gelir- gider takibi, tahsilat ve ödeme işlemleri, nakit akışı, stok ve cari hesap takibi gibi tüm finansal işlemler, genel muhasebenin hazırlık aşaması olan ön muhasebe birimi tarafından yapılır. Bu nedenle ön muhasebenin önemi çok daha fazladır. Aksi halde şirket mali açıdan zarara uğrayabilir, cezai yaptırımlar söz konusu olabilir.

Vergi & Muhasebe 5 Dakika Okuma
İş Seyahatlerinde Kullanılabilecek Mobil Uygulamalar

İş Seyahatlerinizde İhtiyacınız Olan Mobil Uygulamalar

İş seyahatlerinizi daha kolay planlamak ve verimli geçirmek için dijital dünyanın sunduğu olanaklardan destek alabilirsiniz. Bu imkânlar arasındaki mobil uygulamalar, gider yönetiminden not tutmaya kadar pek çok işlemi online olarak yapmanızı sağlar. Böylece çalışma ortamınızda olmasanız dahi görevlerinize devam edebilir ve iş seyahatlerinizi keyifli hâle getirebilirsiniz.

Kurumsal Seyahat 5 Dakika Okuma

Yeni içeriklerimizden haberdar olmak için bilgilerinizi giriniz