notification-announcements

Duyurular

 

İş Göremezlik Raporu Nedir, Nasıl Alınır?

İş Göremezlik Raporu Nedir, Nasıl Alınır?

İş göremezlik raporu, çalışanların sağlık sorunları nedeniyle işine geçici olarak devam edemeyeceğini resmi olarak belgeleyen bir dokümandır. Bu rapor, iş kazası, hastalık ya da gebelik gibi durumlarda, çalışanın iş yerinden uzak kaldığı süreyi yasal çerçevede tanımlar ve SGK tarafından sağlanan iş göremezlik ödeneği gibi yan haklardan yararlanmasını sağlar.

İnsan Kaynakları 7 Dakika Okuma
SWOT Analizi Nedir, Nasıl Yapılır? Örnek SWOT Analizi

SWOT Analizi Nedir, Nasıl Yapılır?

SWOT analizi, işletmelerin içsel ve dışsal faktörleri göz önünde bulundurarak stratejik planlamalar yapmalarına olanak tanıyan, oldukça kapsamlı ve etkili bir yöntemdir. İşletmenizin mevcut durumunu objektif bir şekilde değerlendirebilmek uzun vadeli başarıya giden yolda atmanız gereken adımları daha sağlam bir temele oturtmanıza yardımcı olur. Bu analiz, işletmenizin güçlü yönlerini tanımlayarak bu avantajları nasıl en iyi şekilde kullanabileceğinizi belirlemenizi sağlar.

İnovasyon & Girişimcilik 5 Dakika Okuma
Kitle İletişimi Nedir?

Kitle İletişimi Nedir, Kitle İletişimi Araçları Nelerdir?

Kitle iletişimi, geniş kitlelere bilgi, fikir ve mesajların etkili bir şekilde iletilmesini sağlayan stratejik bir süreçtir. Bu süreçte kullanılan kitle iletişiminin özellikleri, mesajların hızla yayılmasını, geniş kitlelere ulaşmasını ve hedeflenen etkileşimin sağlanmasını mümkün kılar. Radyo, televizyon, internet ve basılı medya gibi araçlar, iletişimin hem zamansal hem de mekansal sınırlarını aşarak, işletmenizin mesajını hedef kitlenize en etkili şekilde iletmesine yardımcı olur.

İnovasyon & Girişimcilik 10 Dakika Okuma
İnovasyon Nedir, Çeşitleri Nelerdir?

İnovasyon Nedir, Çeşitleri Nelerdir?

İnovasyon veya bir diğer ismiyle yenileşim; bir ürün, hizmet, süreç veya iş modeline yenilikçi çözümler getirerek mevcut durumu iyileştirme ve geliştirme sürecidir. “İnovasyon ne demek?” sorusunun cevabı, yeni fikirlerin pratik ve faydalı sonuçlar yaratacak şekilde hayata geçirilmesi olarak özetlenebilir. Bu süreç, hem işletmelerin rekabet avantajını artırmalarına hem de müşteri ihtiyaçlarına daha iyi cevap vermelerine olanak tanır. 

İnovasyon & Girişimcilik 8 Dakika Okuma