PR çalışması, markaların hedef kitleyle güven temelli bir ilişki kurmasına yardımcı olur. Bu süreçte iletişim uzmanları, kamuoyunda olumlu algı oluşturmak için stratejik mesajlar üretir ve bu mesajları çeşitli medya kanallarında yayınlar. PR çalışması nasıl yapılır sorusuna, doğru zamanlama, etkili içerik üretimi ve uygun kitle iletişimi stratejileriyle yanıt verilir. Uzman ekipler, medya ilişkilerini yönetirken dijital araçları aktif şekilde kullanır ve marka değerini güçlendirecek adımlar atar.
İnovasyon veya bir diğer ismiyle yenileşim; bir ürün, hizmet, süreç veya iş modeline yenilikçi çözümler getirerek mevcut durumu iyileştirme ve geliştirme sürecidir. “İnovasyon ne demek?” sorusunun cevabı, yeni fikirlerin pratik ve faydalı sonuçlar yaratacak şekilde hayata geçirilmesi olarak özetlenebilir. Bu süreç, hem işletmelerin rekabet avantajını artırmalarına hem de müşteri ihtiyaçlarına daha iyi cevap vermelerine olanak tanır.
E-ticaret sitesi üzerinden ürün veya hizmet satışı yapanlar için ödeme işlemlerinde banka kartı veya kredi kartı seçeneklerini sunabilmek ve yine internet üzerinden tahsilat yapabilmek oldukça önemlidir. Sanal POS, internet üzerinden kolay, hızlı ve güvenli bir şekilde firmalar için tahsilat, alıcılar için ise ödeme fırsatları sunar.
Şirketler, mali yıl içerisinde gerçekleştirdikleri tüm finansal faaliyetlerini ve varlık-kaynak durumlarını raporlamak için bilançodan yararlanır. Bilanço genel hatlarıyla işletmenin belirli bir tarihteki varlıklarını, borçlarını ve öz kaynaklarını gösterir. Yatırımcılar ve ortaklar için şirketin mali durumu hakkında kapsamlı bilgi sunan bir özet niteliğindedir. Sizin için bilanço nedir, nasıl nasıl hazırlanır ve türleri nelerdir gibi soruları kısaca cevapladık.
Günümüzde işletmeler için dijital görünürlük çok büyük önem taşır. Google Benim İşletmem yani GMB (Google My Business), dijital dünyada şirketinizin görünürlüğünü sağlamanız için bir gerekliliktir. Bu yazımızı okuyarak işletmenizin dijital platformda yerini sağlamlaştıracak önemli bir araç olan Google İşletme Hesabı hakkında değerli bilgiler edinebilirsiniz. Bu sayede işletmenizi Google’da daha görünür kılmanız ve potansiyel müşterilere ulaşmanız mümkün hâle gelir.
SWOT analizi, işletmelerin güçlü-zayıf yönleri ile fırsat-tehditleri sistematik olarak değerlendirerek stratejik kararlar almalarını sağlayan temel bir yöntemdir. Düzenli olarak SWOT analizi yapan işletmeler, rakiplerinin önüne geçebilmekte ve işletmenin içsel (kaynaklar gibi) ve dışsal (pazar dinamikleri gibi) faktörlerini gözlemleyebilmektedir.
KEP adresi, iş dünyasının yaşadığı dijital dönüşümün bir parçasıdır. Resmî yazışmalarda hukuki güvenilirlik, zaman damgası ve elektronik imza gibi avantajlar sunar. Özellikle kamu kurumları ve resmî organizasyonlar tarafından tercih edilir. Siz de şirket olarak belli bir yasal statüye sahipseniz hem şirketinizin hem de müşterilerinizin güvenliğini sağlayan KEP adresini kullanabilirsiniz.
Ticari işletmelerin kârlılık oranı üzerinde etken rol alan müşteri ilişkilerini geliştirmesi, şirketlerin birincil hedefleri arasındadır. İyi ilişkiler, müşteri sadakatini doğrudan etkilerken satış grafiğine de olumlu yansımaktadır. Şirketlerin müşteri odaklı çalışmalarının sayısı giderek artış gösterirken bu amaca hizmet eden sistem ve uygulamaları kullanma sıklığı da artar. CRM sistemleri, müşteri etkileşimlerinin yönetiminde en çok tercih edilen teknolojilerin başında gelmektedir.
Araç satın alırken fiyat, yakıt tüketim seviyesi ve güvenlik özellikleri gibi faktörler bir araya gelerek kararımızı şekillendirir. Bu temel özellikleri değerlendirerek sıfır araba satın almakta bir beis olmayabilir. Ancak söz konusu 2. el piyasası olunca aracın bilinmeyen hasar geçmişi veya sigorta detayları, gelecekte beklenmedik sorunlara yol açabilir. Bu süreçte araç TRAMER sorgulama ile ihtiyaç duyduğunuz tüm bilgilere ulaşabilir, daha doğru alım-satım kararları verebilirsiniz.
Kötü niyet tazminatı, işverenin kötü niyetli eylemlerde bulunması sonucunda işçinin zarar görmesi ve işinden olması halinde işçi tarafından talep edilebilen bir haktır. Eğer bir işçi iş güvencesinden yararlanamıyorsa ve haksız fesih gerçekleştirilirse işveren, bildirim süresinin 3 katı tutarında kötü niyet tazminatı ödemek durumundadır.