Multinet UP Editör

Yazar:

Multinet UP

Editör

23.06.2020
4 Dakika Okuma Süresi

Geçiş Döneminde Yemek Maliyetlerinizi Yönetin

Ofislere geri dönmeye başladığımız bu dönemde, bir çoğumuz Covid-19 tedbirleri kapsamında ofiste aynı anda bulunan çalışan sayısını azaltmak için gruplandırmalar yaptık.

Tam kadroya göre planlanmış çalışan yemek maliyetlerinizi azaltmak, hijyen sorumluluğunu ortadan kaldırmak ve uzaktan çalışan personelinizin yemek hakkını devam ettirmek için yemek kartı çözümümüzü kullanabilirsiniz.
 

Yemek kartının bu döneme özel avantajları:

  • Dışarıdan yemeğe çekinen çalışanlarınız, yemek kartı bakiyelerini markette kullanabilir, yemeklerini evden getirebilirler.
  • Mealbox, GetirYemek, Yemeksepeti gibi seçeneklerden ofise online sipariş verebilirler.
  • Belirsizlik ortamında, yan haklarının devamlılığını sağlayarak, çalışanlarınızın motivasyonunu koruyabilirsiniz.
  • Farklı gruplara yemek çözümlerini (kumanya, yemekhane vb.) dert etmeden, yemek kartını tercih ederek operasyonel kolaylık sağlarsınız.

Yemek kartı ile tasarruf!

  • %100 vergi avantajı
  • Çalışan başına yılda 6.000 TL’ye varan tasarruf
     

Neden MultiNet yemek kartı?

  • Yaygın üye ağı – 30.000’den fazla restaurant ve markette geçerlidir.
  • 7/24 güvenli online sistemimizden bakiye yükleme,  kart kayıp/çalıntı, bloke işlemleri, fatura görüntüleme ve anlık raporlama işlemlerinizi yapabilirsiniz.
  • TatlıPara sadakat programı ile çalışanlarınız harcadıkça kazanır.
  • Çalışanlarınız, mobil uygulamamız MultiPay üzerinden bakiye ve harcama noktalarını görebilir; QR kod ile temassız ödeme yapabilirler.

Firmanıza özel avantajlar için, hemen MultiNet yemek kartı başvurusu yapın, sizinle iletişime geçelim.

30.000 noktada geçerli MultiNet yemek kartının sunduğu operasyonel ve vergi avantajlarını öğrenmek için bilgilerinizi bırakın, sizi arayalım.

Submitted bymultinet-hoston23.06.2020

Şirketinizin ihtiyacına uygun çözümlerimizden faydalanmak için tıklayın

Teklif İste
Yukarı Çık