notification-announcements

Duyurular

 

yeni normalde yemek kartı kullanımı

Yeni Normalde Yemek Kartı Kullanımının Sağladığı Faydalar

Covid-19 salgını, hepimizin hayatında birçok değişikliğe neden oldu. Çalışma şeklimiz, hijyene verdiğimiz önem, sosyal ilişkilerimizde insanlarla olan mesafemiz gibi konularda geçmişten oldukça farklı ve dikkatli davranmaya başladık. Yine bu süreçte, başta sosyal mesafe olmak üzere, çeşitli risklerden dolayı oturma alanları kapatılan restoranlar nedeniyle, yemek yeme alışkanlıklarımızda da değişiklikler oldu.

Yemek Saati 3 Dakika Okuma
evden çalışanların hakları

Yeni Normalde Evden Çalışanların Hakları

Corona Virüsü nedeniyle, firmaların büyük bir kısmı çalışanlarını zorunlu olarak evden çalışmaya yönlendirdi ve işleri uzun süre bu şekilde devam ettirdi ya da ettirmeye devam ediyor. Bu süreçte hem işçilerin hem de işverenlerin “Yeni Normal” olarak tanımlanan bu uygulama ile ilgili olarak merak ettiği konular ortaya çıktı. Bu konuların başında “Yeni Normal’de evden çalışanların hakları” geliyor. Multinet Up olarak bu yazımızda, evden çalışanların hakları ile ilgili merak edilen konulara değindik.

İnsan Kaynakları 5 Dakika Okuma
yakıt kartı nedir

Yakıt Kartı Kullanımının Şirketlere Sağladığı Avantajlar

Yakıt kartı; şirket araçlarında kullanılan ve MultiPetrol, BP Taşıtmatik, Opet Otobil gibi örnekleri olan; araçların yakıt alımlarında zamandan tasarruf, vergi muafiyeti ve araçlar üzerinden tam kontrol gibi birçok avantaj sunan bir akaryakıt satın alma çözümüdür. Multinet Up olarak bu yazımızda, yakıt kartlarının şirketlere sağladığı avantajları paylaştık.

Lojistik ve Filo Yönetimi 4 Dakika Okuma
tedarik zinciri yönetimi nedir

Tedarik Zinciri Yönetimi Nedir? Faydaları Nelerdir?

Tedarik zinciri, bir ürünün üretimi için gerekli olan hammaddenin tedarikinden başlayıp, nihai tüketiciye ulaşmasına kadar gerçekleştirilen tüm lojistik faaliyetlerini ve bu faaliyetler içerisinde yer alan insanları, teknolojileri ve kaynakları kapsayan süreçlerin tamamını tanımlayan kavramdır. Tedarik zinciri yönetimi ise, bu süreçler boyunca ortaya çıkan malzeme ve bilgi akışına ait tüm yönetsel görevleri tanımlamaktadır.

Lojistik ve Filo Yönetimi 4 Dakika Okuma
kurum kültürü nedir

Kurum Kültürü Nedir? Çalışan Aidiyeti Nasıl Sağlanır?

Kurum kültürü, en basit şekilde “Bir kurumun yazılı olan ve olmayan; tüm çalışanlarını kapsayan ve tamamının davranışlarını düzenleyen; kuruma özgü alışkanlık, inanç ve davranışlar bütünüdür.” cümlesiyle açıklanabilir. Köklü bir kurum kültüründen bahsedebilmek için, kurumda ortaya çıkan bir durumda çalışanların benzer ya da aynı davranışı sergiliyor olması gerekmektedir. MultiNet Up olarak bu yazımızda, kurum kültürü ile ilgili çeşitli bilgileri ve çalışan aidiyetinin nasıl sağlanabileceği hakkında bazı ipuçlarını paylaştık.

İnsan Kaynakları 4 Dakika Okuma
Covid-19'a Karşı Çalışan Sağlığını Koruma

Covid-19'a Karşı Çalışan Sağlığını Korumak için Alabileceğiniz Önlemler

2019 yılının aralık ayından itibaren Çin’den başlayarak tüm dünyaya yayılan ve mart ayından beri Türkiye’yi de etkisi altına alan Covid-19 (Corona Virüsü) salgını nedeniyle, tüm işletmeler çeşitli önlemler alarak çalışanlarının sağlığını korumaya çalışıyor. Sağlık Bakanlığı, ülke genelinde uyumun sağlanabilmesi için bir broşür yayımlayarak, iş yerlerinde Covid-19’a karşı alınacak tedbirleri sıraladı.

İnsan Kaynakları 3 Dakika Okuma
proforma fatura nedir

Proforma Fatura Nedir? Nasıl Düzenlenir?

Ticaret ile uğraşanların sıklıkla kullandığı ya da karşılaştığı bir kavram olan proforma fatura, herhangi bir mali ya da yasal yükümlülüğü olmayan, teklif niteliği taşıyan ve üzerinde “Proforma fatura” ibaresi yer alan bir belge türüdür. MultiNet Up olarak, proforma fatura ile ilgili merak edilenleri ve bir proforma faturada yer alması gereken bilgileri bu yazımızda paylaştık.

Vergi & Muhasebe 4 Dakika Okuma
lojistik yönetimi nedir

Lojistik Yönetimi Nedir? Nasıl Yapılmalıdır?

Bir malın üretimindeki ilk basamaktan, nihai tüketiciye ulaştırıldığı son basamağa kadar ki süreçte gerçekleştirilen depolama, nakliye, paketleme, gümrükleme ve dağıtım gibi işlerin tamamı “Lojistik” kavramı ile ifade edilir. Teknolojinin gelişmesi, yurt içi ve yurt dışı piyasalara ulaşımın kolaylaşması, rekabetin artması, üretim ya da satış yapan firmaların geleneksel satış mekanizmalarının değişmesine ve lojistik yönetiminin öneminin artmasına neden oldu.

Lojistik ve Filo Yönetimi 3 Dakika Okuma
günümüzde dijital dönüşümün işletmelere kattığı faydalar

Günümüzde Dijital Dönüşümün İşletmelere Kattığı Faydalar

Sıklıkla duyduğumuz ve en basit ifadeyle “Herhangi bir bilginin bilgisayar ortamına aktarılması” olarak tanımlayabileceğimiz dijitalleşme, gelişen teknoloji ile birlikte hayatımızda her geçen gün daha fazla yer kaplıyor. Temel amacı insan hayatını kolaylaştırmak olan teknoloji, dijitalleşmenin yaygınlaşması sayesinde işletmelerin verimliliğini artırmak amacıyla da kullanılıyor. Dijitalleşmenin doğru şekilde kullanılması ile işletmeler işlerini daha hızlı, kolay ve düşük maliyetle gerçekleştirebiliyorlar.

İnovasyon & Girişimcilik 4 Dakika Okuma
geçiş döneminde personel yemek bedeli

Geçiş Döneminde Yemek Maliyetlerinizi Yönetin

Ofislere geri dönmeye başladığımız bu dönemde, bir çoğumuz Covid-19 tedbirleri kapsamında ofiste aynı anda bulunan çalışan sayısını azaltmak için gruplandırmalar yaptık.Tam kadroya göre planlanmış çalışan yemek maliyetlerinizi azaltmak, hijyen sorumluluğunu ortadan kaldırmak ve uzaktan çalışan personelinizin yemek hakkını devam ettirmek için yemek kartı çözümümüzü kullanabilirsiniz. 

Yemek Saati 4 Dakika Okuma